Bir yasak koyabilsem
Gönlüme
Çıkartıp görebilsem
Yüreğimi
Taşlara çalsam kuş
Beynimi
Yine kar yağdı ağardı dağlar
Dağlar taşlar esin hani
Güneş doğar esin üstüne
Solmadan açan güllerin hani
Güllerin hani güllerin hani
Akşam duğularıma yenik
Şeyla oldum şiir yazdım
Kendimce içten duygularımla
Yarının hüsranını düşünmeden
Akşam yazdığın son şiirini gördüm
Bir şair gördüm ağlıyordu
Kalemi kırmış artık yazmıyordu
O bir şairdi lugat parçalayıp
Edebiyat yapmıyordu
O bir şairdi
Bu gece yokluğuna döktüm içimi
Sana yazdığım şiirleri
Yalnızlığıma okudum aldı götürdü
Sürükledi maziden maziye
Geriye dönmek zor oldu
Daha dün gibi hepsi yüreğimde
Bu akşam erken sustu gönül
Gün batımı kurşunu yağdı
Ne yüreğimin yangını
Ne gözlerimin feri kaldı
Nedeni bilmiyorum ama
Sıkılıyor canım daralıyor ruhum
Sorsam halini nicedir
Aramızda dağlar yücedir
İsimler kalpte hecedir
Sorsam halini söylermisin
Susadın mı yoksa aşka açmısın
Buğulu camların ardındaki
Bir siluettin sen
Uzaktan izlerdim seni
Saçların uzun,gözlerin kocaman
Masum bir gülüşün vardı
Yalnızlığımı seninle paylaşır
Hasretin olmadığı ovalarda
Koynumuzda besledik sevdayı
Göğüs kafesini yırtıp
Aşk aşk diye yazdık
Acıların kitabını
Umudu tohumladık ocağına
Zalım oluyor geceler
Bu gece seni arıyorum
Her geçen geceden daha çok
Hayatımın en mutlu anlarını
Sen varken yaşadım
Buralardan giderken




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum