Eserse rüzgarlar doğuya
Kokunu getirirler buraya
Uykuda olsam uyanırım
Açar pencereyi alırım odaya
Sevincim olur tıpkı çocuklar gibi
Hasretim sana birde tatlı diline
Bir ömür yaşadım sendeki
Hasreti
Sevdim olmadı sevmedim
Hiç olmadı
Katıksız bir sevgiyi
Çoktan unuttum, yaşadım
Kırışsın cildin bakılmasın yüzüne
Lal olasın kandım tatlı sözüne
Tükürsünler o masum bakan gözüne
Özün sözün bir olmadığı için
Tutmasın dizlerin yüreğinde sızı
Karanlığa beyaz benekler bırakan
Küçük sedalılar sevgililer vardı
Yüreğim telaşsız gönlüm ferahdı
Yasak sevişmelerim asla olmadı
Esmerim teninde beyaz güller
Bak ki unutma gönül sayfana
Anılar tazelensin hatırladıkça
Görmezsen ola ki o kalabalıkta
Yine de beklerim kara gözlüm
Bir sabah sonbahar yağmurunda
Zamansızdı o perçeminde ki
Açan güller
Bilmiyorum sensizliğin adını
Yılların unutturmadığı tek kadını
Sende gururluydun
Ayrılırken
Dolmuştu gözlerin birini
Sorarken
Sende biliyordun olmadığını
Ama neden inat etin neden
Kiğı dağlarının yamaçlarında
Tek başıma dolaştım
Esen rüzgarlarda çiçek kokulu
Tenini kokladım
Peri çayının çıkardığı hışırtılı
Sesini duyup uyandım
Bulsan yolumu karanlıklar da
Çıkıp gelsen dağlara
Gece kuşları cırcır böcekleri
Hüzünleri toplar
Dumanı çıkmayan bacalar da
Buğulu gözlerin ıslaklığın dan
Umuda küsen umutsuzluğum
Vurur damgasını yüreğime
Gecenin karanlığında haince
Sızar gözlerime
Kardelen haykırışlarımın
Feryadı




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum