Aynaları kırdım
Saatleri geri aldım
Aynı kıyafetleri giydim
Elimde yine mahcup
Gül demetim
Belki birgün
Tekrar karşılaşırız
Üstümde eskimiş bir yalnızlık
Ellerimde ellerinin sıcaklığı olacak..
Parlıyordu bakışlarım, göz kenarlarında
bir akşam üstüydü, yaramı örten
üstüme geldi koyu gözlerin
yine kim vurduya mı gidiyorum ben ?
Hepsi bir rüyaydı belki
Bir uçurtma şenliği
Belki de pazar gezmesi ..
Alaycı kuşlar mı konuyor
İncecik dallarıma
Kalp tozuna bulanır gündoğumlarının
sancılı bir doğumdur, gün dediğin
kapısı kilitlidir, koyu aşkların
denizleri tutuşturur, benden gidişin..
Avucunda sakla al düşlerimi
At beni denizlere yüzer gelirim
Vur dik yamaçlara of etmez dilim
Ellerinde yarınlar gözlerinde ben varım
Gülleri kıskanır bende baharlar
Küser iri gözlü tomurcuklarım
İşte taranıyor aydınlık yüzüm
Sen benim gerçeğim
Vazgeçilmezim
Oof yine sahillerine düşüyor kalbim
Yazlara küser gözlerin, ellerin boşlukta mendil
kuru pınarları besliyor ahım, nerdesin ?
içini dışını yokluk kaplıyor, pencerelerin
kapından kovduğun , söyle ben miyim ?
Kuş gözlü akşamlar
konuyor pencereme
titrek nağmeleri var, halim tozduman
kanmam yeter, aşk karın doyurmuyor
kırıntılar büyüyor, içimde kalan
ekmeğimi bölüşürüm, az ve azdan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!