Bende bir akşam, tövbemi bozar içerim,
İçer, içer kendimden geçerim,
Unuturum belki bende bıraktığın serhoşluğu.
Geçerim senden,kendimden,
Meyler hoş ederse eğer.
Bende bir akşam giderim senden, yeminimi bozarak,
Bakışlarım var sende, gözlerim kendime ama
Kulağım var sesinde, kendime sağır
Gönlüm var gönlünde, kendime habersiz
Bir ben var sende, kendimden eser yok...
Sabri Ceyhan
Bilki.
Aynı yolda yürümedik,
Kırlarda çiçek toplamadık,
Çayın tadını alamadık,
El ele tutuşamadık,
Göz göze gelemedik,
Bahis
Bahse girmiştik hayatla
Yine yalnızlığı oynayacaksın diyordu
Kazanan oydu, her zamanki gibi
Bizim yalnızlığımız yazılmıştı alnımıza
Ben iyi bilirim bu duyguyu yüreğim,
El ayak çekilince geceden,
Yalnız kalınca insan,
Hüzün sarınca bedenini,
Gözlerin nemlenince,
Yüreğin daralınca,
Sen git, kaldırımlarda yürür peşin sıra,
Sen git, şiirler yazılır ardın sıra,
Sen git, şarkılar seni çağırır her gece,
Sen git, rüzğar kokunu getirir özledikçe,
Sen git, ismin hece olur gökyüzünde,
Sen git, kalbim de susar ardın sıra…
Mesele; sen, ben meselesi değil artık
Mesele, memleket meselesi oldu…
Hadi git gidebilirsen,
Hadi yık yıkabilirsen.
09.05.12
Aşkı yaşamak bir başkaydı seninle,
Mutluluğun resmini çizmiştik yüreğimize.
Kaderimiz birleştirmedi ki yollarımızı,
Aşkın acısı kaldı miras bize.
Hani aşk bağlardı birbirimize,
Anladım ki artık kelimeler bir şey ifade etmiyor
Sevgiye yetmiyor, kedere yetişmiyor
Anladım ki şiirler beni sana anlatmıyor
Uyumu yok
Anladım ki şarkılar duyguları yansıtmıyor
Aynı telden çalmıyor
Biraz hastayım,
Belki de yorgun,
Hüzün de mesken tutmuş,
Gönül zaten yasta.
Yürek isyan eder ama
Susmak bize aşktan hediye.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!