Kimi dayı dedi,
Kimi emmi
Anlattı sevdayı,
Döktü derdini çarşaf çarşaf
Kimi seslendi,
Kimi yazdı beyaz kağıda
Hep böyle mi olur sevmek; ayrı gayrı...
Hep böyle mi olur aşklar; yana yakıla
Hep böyle mi olur vuslatlar; hayal mayel
Hep böyle mi olur seven gözler; sağanak yağmurlar gibi
Hep böyle mi olur seven kalpler; kırık dökük
Hep böyle mi olur, hep böyle; bütün aşklar imkansız...
Durup durup özlüyorsun,
Bulduğunda kırıyorsun,
Bu nasıl bir sevgi…
Zaman zaman ağlıyorsun,
Bulduğunda hıncını alıyorsun,
Yari sevmeyeni,
Halden anlamayanı,
Yüreğini kapatanı,
Kalbini vermeyeni,
Sana havale ettim Rabbim.
Yokluğumun karı yağacak üzerine,
Üşüyeceksin.
Ellerimin sıcaklığı kaybolacak ellerinden,
Üşüyeceksin.
Nefesim buz gibi esecek ensende,
Üşüyeceksin.
Hani, dilim sustu ya kendince
Sus be gönül sus anlayanın mı var
Kelimeler ifade edemezken
Feryadın ne anlamı var
Gönül verdiğin umursamazken seni
Figan etmenin ne anlamı var
Sormaz mı ayrılığın hesabını aşk,
Sormaz mı yürekler hüznün hesabını,
Sormaz mı güller kuruyan yapraklarını,
Sormaz mı eller, buz tutuşunu,
Sormaz mı dudaklar, kuruyuşunu,
Sormaz mı düşler, kabusları,
Yine kanarım sözlerine
Yine aldanırım gülüşüne
Yine içimi ısıtırım sevginle
Yine gözlerim güler bakışınla
Yine sesim titrer,sesini duyunca
Yine kalp atışlarım hızlanır seni görünce...
Biliyormusun her kapı çalınışında,
Gelen sensin diye açtım gönül kapısını,
Nasıl da umutlarımı yeşertmiştim,
Baharı üzerime örtmüştüm.
Hangi kapıyı çalsam, açacak olan sendin sanki
Hani biz aşkı arardık,
Yunus misali,
Kavuşmak için gitmeli,
Yanmalı aşkın nârında.
Gözlerde değildi aşk,
Yürekte bulmaktı yüreğindekini...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!