Sandala bindi kasılarak !
Ben çok usta balıkçıyım dedi
Tamam otur dedim şöyle ..
İyi balıkçı’sın anladık .
Sen yinede dikkatli ol ,
Bu bölgede mercan birde zehirli balık var .
Çok güzeldi ama !
Erkek gözüyle bakmadım ona !
İnsanca yüreğimle baktım .
Gözlerinin arkasında ,
Başka bir dünya vardı sanki !
Kayıp bir çocuğun ,
"Sabahın sessizliğinde çok şeyi doğru düşünürüz
Çünkü yalnızken ruhumuzla kimse uğraşmaz!"
Kadın diye bakmadım ona !
İnsan gibi baktım .
Gözlerinin arkasında sanki
Başka bir dünya daha vardı .
Gerilerde bir yerde kalmış ,
Kaybolmuş bir çocuğun dünyası gibi !
Sen bir çocuğun
Gülümsemesine neden oldun mu?
Saflık, içtenlik, karşılıksız sevgi gördün mü ?
O gülerken sen de mutlu oldun mu?
Eğer bir insanı da
Bir çocuğu güldürebildiğin gibi güldürebiliyorsan
Kendi bakış açısına göre yaşadığınız hayatınız hakkında söylenen eleştirel sözleri umursamamak iyi bir huydur ama
Siz yinede duygusal bağınızı ,
Güvenilir insanlar dışında ,
Herkesin ortasına sermeyin !..
Bu öyle pahalıya mal olur ki ;
1. Görüşte etkilendim.
Evinin çevresinde 2 ay dolaştım
Ailemle 3 kişi istemeye gittik.
4. ayda nişanlandık, sanki mücevherler gibi pazarlık yaptılar.
Ailesi 5 adet burma bilezik şart koştu.
6. ayda taksitle tüm eşyaları satın aldım.
Bu gece gökyüzü ;
Senin varlığın yüzünden
Bu sahile
Gece mavisini indirdi !
Ay göğsünde parladı ,
Şavk vurdu gözlerine ...
Karanlığın sensizliği çöktü gecenin ıssızlığına .
Bilmem ki; geceleri neden gelirsin aklıma ..
Lacivert bir gecenin ardından gelen,
Ziyan'da bir hayat var ardımda !
Kimseye sözüm yok bu hatada...
Denizde bir ada kadar uzaksın artık bana...
Uyandım ki sabah olmuş
Gökyüzüne baktım
Masmavi umut dolmuş
İçime çektim seni nefes nefes ,
Ciğerlerime kadar "Sen !"
Gündüzüm gecem ,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!