Kelebek güle aşık olmuş !
Gülü kendinden bilmiş...
’’İki güne aşk sığar demiş! ’’
’’İki gün aşkımız yaşar demiş ’’
Bilememiş "Gül " dildir !
Dil’den bile güzeldir...
Dağları aştım ,
Yokuşları çıktım ,
Dikenler ayağıma battı ..
Bağrıma yel vurdu ,
Kar kış kıyamet ,
Yağmur tepemden aktı ,
O kadar kolay değil ,
Bu hayatı anlamak!
Dünyanın gizemini çözmek zor .
Hasret olmadan ,
En erken kavuşmayı ,
İki insan ,
İki çift göz gördüm !
Biri sırtlandı
Diğeri ceylan
Işıksızdı her köşe karanlıktı .
Tanıdık akraba her sima yasaktı .
Yaşayalım gündüzü geceyi ,
Güzel sabahlar peşinden gelsin .
Giden varsa çekip gitsin !
Oyalama oyunları sona ersin ..
Biliyorum hemen olmayacak !
Doğal olarak zamanın geçmesine izin vermeliyim .
Gün batımlarını sessizce beklemeliyim .
Yere düşmüş bin parçaya ayrılmış,
Sonra çok ustaca yapıştırılmış ,
Muhteşem bir bütünmüş gibi görünmeyi sevmiyorum !
İnsanlara bir şeyler açıklamaya çalışmaktansa ;
Neyim fazla neyim eksik bilinsin istiyorum .
Varsın beni merak edilenler listesinde son sıraya koysunlar !..
Yorulduk... ama adını koyamadık.
İçimizde bir yer... hep eksik kaldı.
İleri gidemiyor... geri de dönemiyoruz .
Tam ortasında kaldık ..
Öncesinden ,
İçsel sorgulama yaptıklarım değil !
Sonradan yoluma çıkan insanların ,
Kişiliklerinin ortaya çıkmasını beklerim ...
Bazılarını tanımak çok kısa sürer .
Bazıları çok uzun !..
İçini toparla!
Dışını düzeltip,
İçini dağınık bırakanın,
Yüreğine misafir gelmez !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!