Her insanın bir burcu ve kendini temsil eden bir rengi vardır !
Görünüşlerin ötesine bakarak ruhumuzun hissettiği bir duygudur renkler .
Göz renginin bu bütünlük üzerinde hiçbir etkisi yoktur.
Yüreğinin derinlerine bir yerlere
Deniz bulaşmışsa
Yerleşmişse o mavilik ,
Ruhunu bağlayan o duyguyu ,
Her fırsatta ortaya çıkarır serer ,
İçindeki " Mavi çocuk ! " .
İyi ki yılda bir değil ;
Her gün uğurladığımız gün batımımız ,
Gece yıldızlar ve ay ...
Ve her sabah yeni umutlarla ,
Güne başladığımız güneşimiz var ...
Mavi yüreğim ve ben,
Denizi sol avucuma ,
Gökyüzünü koynuma sığdırdık.
Sevdamızı sana adayıp,
Yüreğine mavi mavi akıp,
Ara ara dalıyorum uzaklara,
Bir gün daha bitiyor bak yoksun yanımda..
O çaresiz yerde değilim artık !
Senin olduğun her yerdeyim şimdi ...
Sen benim'' Sevdam'',
Bundan böyle daha güzel bakıyorum hayata
Beni herkes düşünürken görebilir !
Ruhuma dalga sesleri halinde ,
Renkler veren masmavi denizleri ,
Ahenk içinde yüreğime çarpan duyguları ,
"Kim !" nereden bilebilir ?
Hadi gidelim;
Hadi al götür beni!
Martıların ahenkle uçtuğu,
Dalgaların tutkuyla dans ettiği,
Turkuaz engin maviliklere...
Yanımda bir sen birde kahvem,
Çok mu sevdin diye
Soruyorlar bana !
Ne diyeyim ki ?
Mavi gölgemdi diyorum .
İnsanlar ne kadar gösterişli olurlarsa olsunlar .
Bedenimin ev sahibi ben miyim diye
Soruyorum bazen kendime ...
Kimdir bu yüreğimdeki DOLANDIRICI ?
İçimden taşan duygular neden beni dinlemiyor ?
Kara bulutlarla kaplanmış gecelerde ,
Neyi hayal edebilirsin ki ?
Bekleyeceksin o günü ...
Engin denizlerin koyu lacivert maviliklerine ,
Asılacaksın kürekleri ...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!