Benim güzel dostum...
Seni yeniden görmek;
Dörtnala koşan zamanı durdurmak,
Hayata tutunmak için bir dal bulmak,
Kaybolmuş güzelliklere sarılmak,
Şafakla birlikte yeniden doğmak gibi.
Bugün hava bahardan kalmaydı.
Deniz süt limandı .
Güneş bulutlara sarılıyordu ...
Martılar mutluydu .
Kumrular güvercinler mutluydu ...
Hayatın muhteşem kombinleri vardı...
Hayatın birçok alanında sabır gösterebiliriz
Ancak konu geleceğimizle ilgiliyse .
Ciddi kaygılara katlanmakta zorlanırız.
Sanki bize ait olmayan bir hayat yaşıyormuşuz gibi hissederiz ...
Yarınlara dair planlarımız önemini yitirmeye başlar.
Ayaklarınızı yerden kesen bir aşkın ilk başlangıçlarında,
Henüz hakkında hiçbir bilginiz olmadığında,
Çocuklar gibi heyecanlandığınızda
Mutluluktan havalara uçtuğunuzda,
Çok kısa bir süre sonra
Bugün pazar ...
Günümüze keyifle başlamalıyız
Balkonumuzda su verilmesini bekleyen çiçekler ,
Kapıda pencerede yiyecek bekleyen kuşlar kediler Koşulsuz sevgimizi bekleyen sevdiklerimiz
Yaşamak için alışveriş yapmaya ihtiyacımız var .
Alın terinin ekmeğini yiyen,
Zor zamanların
Savaşlarından geçen,
Bana yaşımı sorma !
Bazen 10 sene öndeyim...
Bazen 20 sene geride...
Bir gönül ilişkisini yürek yönetebilir ama
İnsanlığı sadece vicdan yönetebilir ! ..
Duygular bitince insanlık bitiyorsa
Vicdan da bir sorun vardır !..
Aldığın bir duygu için ,
Dost arkadaş unutuluyorsa
Kendiliğinden konuşan gözlerinde
Dudaklarında,
Tepeden tırnağa
Ruhunda geziniyorum ...
Ürkütmeden seni izlemek ;
Bir manzarayı izlemek gibi ...
Bir el uzanır, en çaresiz anında,
Ne sen onu tanırsın, ne o seni aslında.
Tesadüf mü dersin, kaderin bir oyunu mu?
Yoksa bir yüreğin, başka bir yüreğe duyduğu ilahi bir sorumluluk mu ?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!