En ağır yoksunluk nedir dediler ?
Sevgisizliktir dedim ;
- Farzet ki kendimizi deniz kenarında,
Göz alıcı bir manzara karşısında buluyoruz.
Rengarenk masalar ve sandalyeler etrafımızı süslüyor ve dört bir yanımız çiçeklerle çevrili.
Bu güzel manzaraya rağmen,
Hayatın deniz gibi olduğunu unutma !
Bazen bir sis çöker,
Göremezsin önünü,
Ne bir ses ne bir nefes duyulur çevrende.
Bazen de yapayalnız kalırsın ömründe
Sanırsın ki kaybettin en güzel gününü.
Yürekten sevmek silahsızdır !
Ondandır diğer duygulara karşı ,
Sevgi taşıyanların ,
Böyle savunmasızlığı ..
Ağır yaralar alıp saçlarının ağarması ..
Çocukların haricinde ;
Hiç kimse tertemiz ölemez !
Bazen bilerek , bazen bilmeden ,
Yaşamın kiri yüreğimize bulaşır ..
Bir an evvel büyüyelim ,
Gelecek günlere koşalım diyorduk ;
Büyüdük de ne oldu ?
Mahallemizdeki ağaçlar kesildi ,
Güzelimiz evlerimiz yıkıldı ,
Yerlerine apartmanlar dikildi ..
Bize çocuken büyüklerimize ve akrabalarımıza inanmamız gerektiği öğretildi.
Büyüyünce anlıyoruz ki ;
Güven ve saygıyı herkes beklese de çok az insan hakkediyor !..
Bazı insanların içleri "Sevgi!" doludur
Diğer işlerini yarım yamalak yapsalar da ;
Sevgilerini noksansız verirler ...
Kendini yaşamın içinde hissediyorsan,
Sakın ümitsiz olma !
Sevenlerimiz, sevdiklerimiz var.
Hep umutla bak hayata.
Bu dünyada tut ki bir şeyin yok !
Ama seni koruyan el olduğuna inandığın İnsan .
Parayla satın alınamayacak kadar değerlidir .




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!