Herkesi sevemem !
Güvenmem gerekiyor !
Çünkü dikkatimden kaçan birçok şey
Eskisi haliyle geri dönmez !
Hayatımıza girenlere
Saygı ve sevgi, bahşedilen değil,
ürettikleriniz ve emeğinizle kazandığınız değerlerdir.
Güvenmediğiniz kişilerle yakınlık kurmakta zorlanıyorsanız,
Bu onlara karşı zayıf olduğunuz anlamına gelmez
Hayatı adil ve dürüst yaşamak isteyenler değerlerinden ödün vermez .
Zaman geçiyor.
Şimdilik yapabileceğimiz tek şey yaşamaya çalışmak.
Umarım bir gün dünyada iyi kalpli insanlarla yaşarız.
Umarım bir gün uyandığımızda tüm yorgunluklarımız diner,
Güvensiz bakışlar kaybolur,
Güzel zarif ve şahsiyetli insanlar
Çakıl taşlarının içinde zümrüt bulmak gibi şans işidir ...
Sen boş ver şimdi hayalleri ;
Muziplik yapmasını seviyor musun?
Huysuzluğunu seviyor musun ?
İnsanlar, ruhlarındaki sevgi ve merhameti gözlerinde ve yüzlerinde yansıtamadıkları sürece
Fiziksel görünümlerine ne kadar övgü alsalar da,
Kendilerini 'güzelim' yakışıklıyım diye kandırmasınlar .
Ruhsal bütünlük taşımayan güzellik sadece görsel bir ayrıntıdır .
Güzel profiller pek bir şey ifade etmez!
Güzel ambalajlar ürünü garanti etmez.
Yardımlaşma duygusunu
Muhtaca gösterdiği tutumunu
Yalana sarılıp sarılmadığını
Yeniliklere açık fikirli olup olmadığını,
Hayatın nasıl bir liste yaptığını bilmiyoruz
Ömrümüzden neleri götürdüğünü
Listeyi okumasak da hissediyoruz
Olacaklar ,
Nasıl olsa olacak !
Elle tutulur yüzümüzü güldüren ,
Bu ülkede yaşıyorsan
Üzerinde Atatürk'lü parayla ,
Çocuğuna ekmek ,süt alıyorsan !
Atatürk'ün verdiği Nüfus cüzdanıyla ,
Bütün işlerini görüyorsan !
Atatürkçü siyaset yapanları
Usulden günü kurtarmak,
Hak etmeyene çiçek vermek,
Hem kendimize hem de çiçeklere ihanettir.
Kelimelerin gücü yetmediğinde,
Gönül nasıl alınır diye sorsalardı,
Çiçek vermek derdim!
Saygı ve sevgi,
Gökten zembille inmez
Bir lütuf diye verilmez
Altın tepsilerde sunulmaz
Talihin cilvesi de olmaz
Şans oyunu ile gelmez .




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!