Eski neslin çocuklarından bugün bir ev çizmelerini isteseydiniz !
Fotoğraftaki evi çizerlerdi!
Çünkü ev demek, odun ve kömürle ısıtılan evlerden tüten baca demek.
Dışarıdan açılabilen bir kapı demek...
Pencereden sokağa bakan Dede ve Nine demek !
Bahçesinde tavuklar, sokakta oynayan çocuklar,
İhtiyaç sahiplerine yardımcı olan,
Sorunsuz gibi görünen insanlar;
Özünde yardımcı oldukları insanlardan çok daha dertli insanlardır.
Duyarlılık beklediklerinden görmedikleri insanlığı
Bir başkasını mutlu ederek mutlu olurlar...
Kalpleri sevgi dolu, ruhları temizdir,
Gamzeleri var ... .
Bir gülümsüyor
Gamzelerinin içine düşüyorsun ...
Yüzünü ve gözlerini de seviyorsun ama;
Sanki o gamzeler de "Yaradanın imzası var !"
Bazen uykusuzluk güzeldir !
Hani geceler vardır !
Sahil kenarında, kumsalda,
Seslerin dalgalara karıştığı,
Çalı çırpıyla yakıp tutuşturduğumuz
Gece ateşinde parlar bakışlarımız.
Hayat kısa ...
Hayat , kaçınılması gereken şeylerden ibaret !..
Ayakta kalmaya çalışırken ,
Çalışılan saatlerin dışında yaşam ararken ,
Öncesi ve sonrası gelecek günleri hesap ederken
İnsanlar hakkında bilmediklerini öğrenmeye çalışırken ,
İnsan cehaleti kadar inanıyor .
İhaneti kadar besleniyor .
Yedikleri kazıkların faturalarını günahsızlara ödetiyorlar.
Kimi üşüyor ..
Kimi sıcağı bekliyor !
Hayat : ölmeden önce sana yazma şansı verilmiş bir hikaye ama
Yaşamın her anı,
Sana yeni şeyler öğretir.
Kırmızı başlıklı kız hikayesini okuduysan
Kurtlardan uzak durmasını da bilirsin !
Bugün bir başka mavi
Bir başka berraklık var .
Sevmeye cesareti olmayanlar,
Umutsuz yaşıyorlar .
Oysa kendini sevmek !
Birini sevmekle başlar .
Kalbimizi kıracaklar,
Nezaketimizden faydalanacaklar,
Umudumuzu çalmaya kalkacaklar.
Yitirdiğimiz günler ,
Yarına taşıdığımız tecrübeye dönüşecek.
Pişmanlığı geride bırakalım.
Acil bir sıkıntı anında,
Senin için fırtınalardan geçer
Yardıma koşarım diyenlerin
Öyle bir durumda;
Hava yağmurluydu,
Şemsiyem yoktu,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!