Gitmeye karar verdiyse gönülden
Saygıyla çekilmek gerekir önünden .
Her insan, başkalarında uyandırdığı olumlu veya olumsuz duygularla tanımlanır .
Vicdanımızın sesini aşabilecek bir mantık yoktur !
O ses ya vardır - ya da yoktur .
İnsan ,kafasında ki sorunu tam anlamıyla çözemediği için yeniden başlaması zor gelir !..
Yüz çizgilerimi seviyorum ...
Çünkü her biri hayata bakışımın imzasını taşıyor !..
Öğretmenler ;
Zihnimizi gösteren aynadır ,
Her bir öğrenci canda
Öğretilenle yanar ışıklar,
Bir avuç tohum verildi ellerine
Ciddi görevidir eğitmek
Hayatı beklentilerle yüklemiyorum üzerime
Yaşanıyor ne yaşanacaksa ...
Merhametli insanların bir kusuru vardır,
Sevdiklerine değer vermekten
kendi değerlerini unuturlar !
.
İşgal edilmiş vatanın öyküsü yeni yazılmaya başlaşmıştı ..
İdam fermanı verilmişti.
Başaramaz, korkar zannetmişlerdi !..
Kendilerinden biri gibidir diye tahmin etmişlerdi...
Yetimdi , Babası ,ağabeyi erkek rol model olacak kimsesi yoktu .
İçeride, dışarıdaki düşman ve işbirlikçi çoktu.
Çalsın arabaların kornaları
Fabrikalarda sirenler
Vapurlarda düdükler
Hazır ola geçsin şanlı Milletimiz
Saat 9:05'te dursun akrep ile yelkovan
Dursun iki dakikalığına zaman




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!