Umut bittiği an yaşasan da ölüsün
Çünkü hayat sonu olmayan bir HAYAL
Hayatın bazen yüzüne bakıp ;
Sen bu kadar kötü olamazsın ,
Umutlarımızı çalanların yanında duramazsın ,,
İyi insanları böyle kolay yüzüstü bırakamazsın ,
"Demek istiyorum !"
Duyar mı bilmiyorum ?
Sevincini ifade edebilmen için ,
Mutlu olman gerekiyor !
Mutlu olabilmen için ,
Huzurlu olman gerekiyor !
Huzurlu olabilmen için ,
Güven içinde olman gerekiyor !
Diğer canlılara tepeden bakmanın mantığı , mantıksızlıktır .
Özünde aynıyız.
Bizde canlıyız ...
Yaratılmışız ! ..
Bizim üstün olan aklımız inancımız
İnsan olarak, diğer canlılara karşı saygısız olmak hem etik açıdan yanlış hem de ekosistem bilincinin olmadığının göstergesidir
Hayatımızın bir anlamı varsa,
Onu sevdiklerimizle yaşayıp paylaştığımız içindir.
Çünkü hayat ;
Sevdiklerimizin kalbinde kalabilmek için ,
Sürekli koruduğumuz ,
Özenle davrandığımız ,
Gençken zaman geçmiyor derdik !
Salı sallanır Çarşamba çarşafa dolanır
Perşembe perişanlık Cuma mübarek gün
Cumartesi Pazar tatil Pazartesi iş başı diye
Geçmek bilmeyen günleri ti ye alırdık ...
Artık zamanın gençlikle paralel aktığını anladım.
Güneşin misafiri olduysan ;
Gündüzün sonunda
Yalnız olsan da yalnız olmuyorsun !
Gün batımı ile birlikte ,
Günü beraber eritip akşama kavuşuyorsun ...
Gün batımında
Yuvasının yolunda uçan martılar varsa ;
Sabahın şafağında
Evine bir parça ekmek götürmek için yollara çıkan emekçiler de var !
______ Akşamdı ...
Güneş veda ediyordu ;
Denizi peşinden sürükleyen ,
Bir kadın gördüm .
________Öyle güzeldik ki
Saçlarıyla rüzgarı okşayarak ,
Seni nerede görüyorsam
Gözüme b/aşka kimse girmiyor
Hep sen varsın ...
Bunca huzursuzluğun arasında
Huzur verenimsin ,
Emek yoğuranımsın ,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!