Kendilerini bir tık yukarıda görüp tepeden bakan insanlara dikkat edin , yalanları paçalarından akıyordur .
Umut olan birçok şey,
Karanlıkta kaybolmuş gibi;
Onların bulunması hiç de kolay değil !
İnsan yaşlandıkça yeni insanlar aramaz; kendisini yarı yolda bırakmayan insanları üzmemeye çalışır.
Neyse ki her birimiz güzel anılar taşıyoruz
Bugün yaşadığımız imkansızlıkları hak etmediğimizi biliyoruz .
Bazı yollardan geçeriz !
Kim ne ile kirlendiyse onunla kirletir .
Mesele o yoldan kirlenmeden dönebilmektir .
Döndüm sevinçlerimize mutluluklarımıza baktım ;
Hepsinin içinde Çocuklarımız vardı .
Bir gün sende anlayacaksın hayatın boşluk doldurmak için yaşanmadığını.
Çıkarcılar ve ahlakçılar kimse görmedikçe ;
Tepki koydukları her şeyin katmerlisini yaparlar .
Kin güdecek kadar cesaretsiz yaşayanların kedileriyle kavgaları hiç bitmez .




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!