Efe zeybek derler bize
Kıyafetlerimiz özgürlük aşkı taşır ,
Kurtuluş savaşında direniştir adımız
Mirasımız Yörüktür, Türkmendir soyumuz.
Haksızlıklarla, adaletsizliklerle yoktur yolumuz.
Geri adım atmayız,inattır huyumuz.
Ağaçların selama durduğu bir yolda,
Yabancısıydım yerin ve zamanın.
Kendi durağımda beklerken tek başıma,
Bir otobüs geçiyordu ters açıda ...
Daldan kopan yaprak gibi, dünyadan kopmadan, yüreğinden sımsıkı tutmalı insan, hayatı paylaştığı insanın ...
Takvimdeki sayı değişir, zaman akar gider,
Uçurumdan düşerken son anda tutunduğumuz dalı;
Bırak, kurtulacaksın derler,
Bırakmamızı söyleyenlere uyanlar , düşer.
Usta bir ressamın fırçasını elinden alarak profesyonelce boyamaya çalışıp,
Ay ve Güneş
Gökyüzü ve deniz
Ovaları kucaklıyor Gediz...
Ve akşam gün batımına döndüğünde,
Pamuğu mısırı buğdayı suluyor ,
Ege de küçük büyük Menderes ,
Hayat adil davranmasa da bize
Sen yeter ki gel !
İster sabahın erken saatlerinde,
İster akşam üstü gel.
İster gece rüyalarıma gir .
Galip miyiz bu yolda?
Yoksa mağlup mu?
Bilmiyorum...
Anlamak için yaşamak lazım.
Zamanın kendine has bir yazısı var,
Arada sırada geriye dönüp bakın,
Hatırlayın tüm güzel hatıraları ,
Kalbinizde kalanları...
Düşünün, ayaktasınız ve o kişi sizsiniz.
Fedakarlık yaptığınız birçok insan artık yok...
Gereksiz endişelere kapılmayın.
Diyorlar ki ;
Bu işin sonu umutsuz ..
Sonunda mutlaka yollarınız ayrılacak ..
Sevmekten vazgeç !
Yani , hayatına sevgisiz devam et !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!