Bazı yüzlere bakıyorum,
Kır çiçekleri gibi doğal güzel...
Ama boyunlarını bükmüş !
Gözlerine bakıyorum;
Sanki toprağından koparılmış,
Vazoda yaşamaya çalışan
Boynunu eğen çiçeği ,
Kimse tercih edip sevdiğine götürmez ,
Gideceği yere varamaz ki "Gelincik !"
"Bu da geçecek." derler.
Bu cümle yaşam içinde güçlü kalmamızı ve sabır etmemizi hatırlatır.
Ancak bazı insanlar için "bu da geçecek" fikri uzak bir hayal gibi gelir.
Hayatta karşılaşılabilecek en talihsiz durumlar ;
Yolunu kaybetmiş insanların yakını olmak ,
Deniz üzerinde emek yoğuranlar,
Hasret üzerinde yaşarlar .
Hasret,
Düşüncelerde yaşanan,
Bir duygudur
İnsanın her şeyi yapabilme imkanı olsun .
Lüks sayılabilecek her şeyi alabilsin !
Her birinin bedelini kolayca verebilsin !
Yeter mi ?
Yetmez !
"Çok kişide olmayan ,
Beklemek
Bütün hayatımızı alıyor
Herkes birilerini bekliyor.
Sanki çok zamanı varmış gibi,
Herkes hayalindeki insanı arıyor.
"Bu dünyada sizi derinden seven bir insanın kalbinde yaşamaktan ve sizin de o sevgiye aynı ölçüde karşılık vermenizden daha güvenli bir duygu yoktur."
Bazen hiçbir şey gibi ,
Boş yaşarım ama !
Asla sahte bir şey yapmam !
Seversem yüreğimle severim .
Ağlarsam yüreğimden ağlarım
Bu hayatta herkes kendi yaşamının sahibidir .
Ancak çoğu zaman yaşamın denge merkezinde ,
Kendimizi nereye koyduğumuzu unuturuz
Bazen yüreğimizin okunmasını isteriz ...
Bunun için dikkatle nezaketle konuşuruz .
Güzel çiçekler alırsın,
Güzel bir kadın, güzel bir adam görürsün,
Renkli kuşlara takılır gözün,
Gösterişli elbiselere,
Dolaşmak için rüzgarsız havayı seçersin,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!