Neden ürküyoruz ki; suni ölümden
Günler, avuçlarımızdan kayan
Sessiz kum taneleri değil miydi?
Sevincimiz gölge,
Kederimiz ise en sadık yol arkadaşı.
Belki de ölüm, karanlık değil,
Yorgun ruhun beklenen duru sabahı
Orada ne ihtiras kalır,
Ne şöhretin boş alkışı,
Ne altının soğuk parıltısı,
Ne arzuların bitmeyen susuzluğu
Hepsi rüzgârın önüne düşen
Kuru yapraklar gibi uzaklaşır bizden
Ve insan,
İlk kez hiçbir şeye sahip olmadan,
Hiçbir şey istemeden...
Belki de hiçlik gerçekten iyi olur
Çünkü toprağın sessizliği,
Hayatın
Gürültülerinden daha merhametlidir.
Dr Yusuf Polat
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 06:33:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Denizli




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!