Nedensiz yaşıyorum…
Öyle bir yalnızlık ki; kendimle yabancıyım.
Amaçsız ve yarınsız soluklarda,
Nefesim yorgun, isteksiz…
Gördüğüm sadece, bir karanlık ve içi boş yüzler,
Ne dersin…
Kocaman bir yürek atışı, var içimde
Duy beni, sevgimden gelen sesimi duy,
Anla bir kez olsun, tut ellerimi sıkıca,
Hisset yüreğimi, sevgide buluşalım mı?
Mutlu yıllar adamım
Bu günde gözlerim seni aradı.
Kocaman olmuş bakışlarında…
Gülen gözlerinin hayat dolu ferinde,
Zaman yolculuğuna birlikte çıktık,
Mutlu yıllar adamım
Bu günde gözlerim seni aradı.
Kocaman olmuş bakışlarında…
Gülen gözlerinin hayat dolu ferinde,
Zaman yolculuğuna birlikte çıktık,
Mutlu yıllar dostluklara
Olamazdım annem-babam olmasaydı.
Kaç yıl geçti, ömür denen zamandan.
Tatlıda yaşadım, acıyıdı tattım.
Âdemoğluyum, yanlışta yaptım
Mutsuz sensizliğim…
Ruhum çok daralıyor bugün, tenime sığmıyorum,
Gözlerimde kanıyor, özlemlerim kan kırmızı…
Karanlık bir güneşin, sönük umutlarındayım,
Güne bakamıyorum, üstelik sen yoksun…
Kaybolup gelir…
Bir sevda dansıdır, yüreğinin çarpıntısı,
Umuda yolculuk gibi, sonsuzlukta atar…
Gözlerini kapatır, bir dilek yıldızı gibi
Kayar duygularda, akar damla damla…
Kaybolur başka yüreklerin çarpışında…
Aşkın bakışı olmaz alır seni senden o olursun ruhunda
Gözlerinden akar duyguların bir nehre dökülürsün
Boğum boğum olur sesinden çıkan sevgin haykırırsın
Nutkun tutulur bir an yüreğin konuşamaz sözlerinden…
Kaybolurum…
Tutmayın beni, el vermeyin artık,
Bırakın kendi halime, zamanda saklanayım,
Gözlerim bakmasın, ruhum hissetmesin,
Sevginin nasıl bir şey olduğunu,
Kayboluş başlar…
Dolmuyor hayatım, sen olmayınca,
Boşluğunun karanlığı kodesim.
Gözlerim açık, yokluğun bakınca,
Ruhum yıkılmış bir enkaz, sensizim.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!