Bende mi seveceğim
Kim inanır
Kim aldanır
Kim sever
Kim güler bu yalana
Bende mi güleceğim
Güller açınca güzel
Sarıyken
Yeşilken
Pembeyken
Sen güllerin en kırmızısı
En kanayanı
Yani canım istemese asmayacak mısınız
Canım asılmak istiyor asın öyleyse beni
Muhabbetinizi yarıda kestim
Sözünüze karıştım
Hadi canlarım hadi
Bismillah deyip de asın
güleryüzlü bir ölüm isterim
güleryüzlü cenaze
ağıt mağıt istemem
mezarda kahkahalarım duyulsun isterim
güleryüzlü bir anne
ölümüme aylar kala
Artık sadece gülümserim
gülemem
Gözlerim bakar
Artık göremem
Bu bakışın arkasında ağıtlar yatar
Yüreğim yanar
Dönemem bütün kapıları kapattım
Güneşim söndü
Karanlıktayım
Kayboldum
Yolumu bulabilsem
Önümü görebilsem
Ben şairim arkadaş
En çok çalışan ben
en az ben kazanmalıyım
En çok ben sevmeliyim karşılıksız
Sevilmeden
Kırmızı ışıkta ben durmalıyım
Benim namuslu bir yaşantım var
Herhalde ben ölürsem oda yaşamaz
Bu bana sevdasından mı,
bağımlılığındanmı
Hayır kendine olan saygısından
Ve kendine olan sevdasından
Kirli bir aynanın karşısında
Kendimi nasıl temiz görmeyelim
Söylermisin
Aynayı mı silmeliyim
Kendimi mi uzaklaştırmalıyım aynadan
Bazı gün kar yağar saçlarıma
İhtiyarlarım
Beyaz beyaz olurum dururken
Bazı gün hüzünden aklaşır yaşlanırım
On dokuzundan altmışıma basarım
Bazı gün mutluluktan siyahlaşırım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!