Kayıplarımdan içimi en yakanı; yüreğin oldu:
Yüreğe bedel biçilir mi! .
8:14 27.02.2017
Yüreğin suskunu olmaz
dilin olur.
O da suskunluğunu bozar;
Yüreği dinledikçe.
"Adı arsız gelin olur"
Şiirlerin boşuna yazıldığı;
düşünülmeye başlanmışsa:
Yüreğin;
alışverişi kesilmiştir hayatla.
7:51 24.01.2017
Fırsatımız mı olmuyor
bir kalbi ziyaret etmeye?
korkar mı olduk acaba!
gidipte dönmemek olabilir diye.
19:08 15.03.2017
Olgunlaşarak;
ağaçtan düşen meyvedir
anıden inen gözyaşları:
kaynağı yüreğe doğru çağlayandır:
birkaç damla sadece gözleri yıkayıştır.
yanaklardan süzülerek
Dilde herkes sevdim dese de!
Gercek seven gibi yanar sanma!
Olgunlasmayan yürekten sevda olamaz
Gercek seveni anlamak cokta zor degil
Inan onu bulacaksin
Elini kalbine koydugunda...
Zamanı gelince kuralına göre oynanır oyun ;
ama ,kazancın hakkında iyi ,
ya da kötü olacagı iyi düşünülmeli.
Susmaz Şiirler
Kendimi kaybettiğim zamanlar da oldu;
bulduğum da:
kazanmakta ; kaybetmekte; kaçınılmazdır
yaşam yarışında.
Yarayı, daha büyümeden kesmeli,
En iyisi de,
Zaman hekiminin neşterinden faydalanmalı...
Birden kesilen yaralar uyuşmaz,
Daha çok yakar canı...




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.