Hani tikadinya!
Bir elinle agzimi !
Sus !
bu sessizlik ne diyor diye !
Hep aynı masal; sonu başından belli
büyük sevenlerin kesilir ağır cezası
Öyle sert rüzgari andiran,
Bakislarinla
Savrulup gitme yanimdan.
Ben alisik degilim,
Bir bakis pesinde
Ağır acılarda nedense diller duruyor,
Yazılanlar damla olamıyorlar denizde,
Düşün ki o kara toprakların altında,
Şimdi ne taze fidanlar devrilmiş uyuyor.
Ne yangınlar yükselmiş kor olmuş yüreklerde,
Bu saatten sonra,
acılar ordusu gelsin
ben onları
kalemimle önüme katıp
dizeler akıntısıyla
gögüslemesini de bilirim...
Hatalar var kat kat saklanmış,
özenle korunmuş
aflar kolay olmaz sevgili...
onlar dolgun aceleci bulutlar gibi,
üstümüzde kararırken
yeniden başlanmaz
Acımasızdır Zaman;
yollarımıza kırmızı halı sermeyecek hiç bir zaman...
Deniz'in ortasında,
Durup düşünmek olmaz!
Kıyıya yüzmeye kuvvet toplamak gerek
Koşanın ardından oturup bekleyenin,
"Acının tarifi olsaydı;
acı çeken yüreğin deryasında
yüzebilme sihri de öğretilirdi"
18:21 30.11.2016
Bazen hadi ordan diyesin gelir hayata...
Birde burdan bakarsın ki,
Ordan da olsa, acıtır sol yanını.
Hele de, sevdiklerinin açtığı,
"O" derin, kapanması zor olan yara..19:27 14.10.2014
of çekmek faydasızdır olmuş bitmişe,
ellerini yaralayan güllere
tutulmak ölesiye neye ve kime?
düşüncenin ışıltıları
tamamlar eksik dersleri.
azaltır acıları kararlılık,




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.