Her derde gülümseyebilir
Insan hayatta
Egerki
Elinden ask dolu bir el tutarsa.
Ne " pembe hayalleri "
Ne" mavisi "
Ne" isikli geceleri "
Ne"de " karadir gecmisi gelecegi "
Dans etmesidir yüregin,
Kendinden gecip sersemler gibi
Hatırladın mı?
kovalamıştın aşkı kapından
merhamet etmeden
o masum yüzüne dogrulup
bir kez bile bakmadan...
Hala anlayamadim, ben seni.
Kimdin sen!
Günes gibi dogusuna sevindirirken,
Vaktinden önce sebepsiz batansin.
Aydinlikta karanligi keyifle yasatmaya,
Nedendir bu büyük hevesin?
Aşağıdakiler,yukarıya çıkmayacaklarını sanırlar,
yukardakiler de, aşağı inmeyeceklerini...
Oysa, yaşamın bir altın çağı vardır
bir de,kıyameti...12:28 11.11.2015
Sana verdigi
Onca zulmü,
Sadece, ve, sadece,
Anlayana kadardir
Onun, ic yüzünü...!
Tezgahımdaki iyi kalitede anlayışlarla;
iyi bir ticarete atıldım sanırım:
kazandığım kırılışlarla;
neyin zengini oldum acaba! .
21:14 09.06.2016
Anlık şöhrete kavuşmaktansa;
bu dünyadan göçünce anılmayı tercih ederim.
Her hazırlık yarınlar için değil mi?
Bir gün yokolsakta.
8:41 10.03.2017
Olsun,
Ben seninle,
Mutlulugun her zerresine
Gec kalmis olayim.
Yeterki bu gün,




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.