Zıpkın gibi bir yürek olsan ne çıkar,
Kendine de, fazla güvensen ne çıkar,
O yüreği arşınlamaya
Tek bahtında ki olan çıkar.
22:59 05.04.2015
Neden mi?
Duyupta duymazdan gelirim?
Bir acı rüzgardır eşisini,
Kararıp tane tane dökülüşünü.
Sadece seyrederim,
Kızgınlıktan delirmem güler geçerim.
Biliyorum ki tek hatam di !
Seni layikiyla sevmek...
Ve terzisi oldugum huylarini,
Ölcüp bicmekti sence
Yakismasa da giymekti magrifetimce .
Eksik kalmış gibiyim tamda bu günlerde,
ne olur uzaklardan bana bir türkü söyle
dudağında "O"türkünün
ocaktan yeni inmiş dumanı tütsün.
koklayasım geldi özledim birden ,
Ey sevdasini ayaz iklimine
Feda etmis suskun sevgili!
Hadi bana ellerini uzat
Zamansiz basimi cevirdigim,
Herhangi bir yerde
Bana öyle bakma ne olur!
Bu bakisin ,
Sanki bir veda aninin daveti
Icime öyle doguyor.
Suskunlugun bu kez,
Başarılıdır sahnedeki;
anonim olmayan oyun:
değişik suratlar seyredilir;
diller konuşur yüzlerce:
Odaklandığınsa; en parlak yıldızdır
Basarisiz bir, mimar gibisin.
Cizdigin eseri, bitmesine az kala!
Yeniden bozup, cöpe gönderiyorsun.
22:48 23.10.2013
Ikiz kardeştirler.
başarıyla yenilgi.
birini koparsan ağlar öteki.
8:02 10.04.2017
İç dünyanda güç kazanmaya başladığın zaman;
konuşmaktan çok dinleyen oluyorsun.
Yarına bıraktığın tepeleme sorunları,
acelece ele alabiliyorsun.
her cezanın bir bitişi vardır ya




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.