çocukken ne güzeldik
kara kıştan daraldıkça;
baharın gelmesini beklerdik
çiçeklerin kokusunu içimize çekmek isterdik
ve bahar da; gelirdi.
Kendini hiç aldatma oyalama,
Yüreğin atmıyormuş ben diye, diye.
Hasret akşamlarında bekleyen varsa,
Bekleten de vardır bir muamma!
Sen yine o yaz sıcaklarında,
Su an tek umudum ve hayalim ,
Belki ters bir rüzgar esecek
Savruldugumuz ,
Duman oldugumuz yere,
Bizi tekrar getirecek kimbilir? ..
İnsan sevdiğine,
Kendini anlatamazki!
Sevdiği kendisi anlar.
Çünkü ,seven ,
Sevenin ruhunu okur
Orda, ne olup bittiğinden
Bir zamanlar hep soruyordum
Hayat ne zaman büyüyecegim diye?
Hep susuyordu hayat,
Ve "O" zamandan belliydi
Yasatacaklarinin
Bize,
Daha yolun en başında güç gerekti...
Acılarla soluklandıgımız yerlerde selamlaşacagımız bellimiydi? ...
7.18 19.10.2015
Ben bulutlandigimda, öyle mahzun duramam.
Öfkem adim atamaz,mutlaka yagmak isterim.
Sen de, ister semsiyeni ac koru kendini!
Istersen islan yagmurumun siddetiyle!
Buldugumda sözlerinin, ipe gelmez yanini,
Herkes birilerini seviyor
bende.
ben /de/ki seni.
21:47 01.12.2016
Benden çok şanslıymış biberin acısı.
çayınla sigarandan hiç bahsetmiyorum,
kıskançlıktan ciğerimi çürütüyorlar.
22:30 08.07.2016
Halini , hatrini soracaktım da :
Dönüp bakmadılar ki benden yana !.
8:05 31.03.2017




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.