İyiliğimize söylenen
acı sözlere darılırız da;
Kötülüğümüze söylenen
güzel sözlere
nasıl da mutlu oluruz.
Kendimizi aldatmayı;
Ömür dedigimiz,
Sadece
Yasadigimiz saniye.
Degmez, kimseye
Egilip,bükülmeye.
Başına buyruk dolaşmaz gönüldür benimki,
Deva sunanı değil de seçer derdi vereni.
Derdi veren odur ki verir mutluluğu da,
korkutmaz gözümüzü elindeki fermanı.
Bu yüzdendir belki iyi dostum hüzünlerle,
Ne şehir ne ülke ne bahçe bağlar
başka bir alemdir gördüğün alem
nur dogar özüne gözlerin ağlar
başka bir alemdir gördüğün alem.
Kaynağın derindir dolar taşarsın
Kalp kilitlenmeye görsün bir kere;
hele de anahtarı fırlatılmışsa denize;
yaralar iyileşince
onu aramak başka bir kalpte
yıldızlara dokunmayı dilemektir belki de.
Bir yerlerde
ve herhangi bir zaman
güzel niyetlerle
içinde iyilik barındıran
güzel işlere başlamalı.
Sandalımız batarken
vah tüh etmek yerine;
Sarılmalı olanca güçle küreklere.
21:49 05.12.2016
Kararsın gökyüzün varsın arada
Yağsın yagmurunda...
Essin rüzgarın rahatlatsın birazda
Korkma Güneş'in saklanmışsa
O kara bulutların ardına,
Ama senin tek dostunum dedi.
Kadın adama....
Dost dediğin,
Bayramdan bayrama
Ortaya çıkmaz dedi adam.




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.