Oysa geçmişle,gelecek arasında
kurulu köprüde ilerliyoruz,
Ama, aklımız havada asılı kalmış.
7:11 19.04.2017
Gönlümüzü zenginleştirirken
keşke ,aklımızı hor görüp başımızdan atmasaydık.
23.40
14.1.2018
En çokta ;
Kalbim seninle diyemedigimiz halde ,
Soluğunda dinlendiklerimizdir ;
aklımızı yoran.
Aklım, sende...
Değildir ki tutmaktan çekindiğim ellerinde,
Bakmaktan korktuğum gözlerinde,
Seninle paylaşmaya hayaller kurduğum güzelliklerde...
Aklım, sadece
O bana baş köşesinde yer verdiğin yaralı kalbinde
Çoğu zaman,
Korkak olarak adlandırdıklarımız
Aklını çok iyi kullanır da!
Biz bunun farkına vardığımızda sadece
Bu düşüncemizden,kendi aklımıza şaşar kalırız.
Aklın tutunduğu ip; kıldan inceyken;
tonlarca ağırlığı taşır
"yeter ki
kesici bir darbe almasın"
Aklın yelpazesi açıldıkça,
sorumlulukta artabilir;
günahlar da.
Daha çok dikkat gidişata.
Aklın yolu bir olurken;
yoldan ayrılan sürüde; gözlerden kaçabilir.
21:18 24.10.2016
Aksam günesini yolcu ederken evine
Güler yüzle ugurlayalim
Memnun olarak giderse bizden
Sabahta;
" O"güler yüzle dogacaktir yüzümüze...




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.