Pişmanlığı var içimizde yılların
geçtiler diye boşa...
anın kıymetini bildiremedi,
Onca ders onca hata.
Yarından eminsiz;
hazırlık var aceleyle:
Paylaşılamaz acılar
Ateşin yandığı yerde savrulur küller
Sen yine de derdini söyle ,
Dağlar taşlar gökyüzü dereler dinler.
Kaçarak halledeceğimiz;
hiç bir mesele yok.
Sorun;
Sadece yüzleşme seçimi ve zamanı.
7:18 29.10.2016
Gülüşler nede yakışır yüzlere,
eğer ki yüzünü güldüren olursa
tarifi usta ellerden olursa
ve ufacık bir neşenin yüzü
astarından pahalı gelmezse.
Ömür dediğimiz ,
bir kaç yudumda içtiğimiz
bir bardak sudur ;
artık yudumla degil de ,
kurarken;
gerçekleşmesi zor hayalleri
yalnızlığın elçileri ter döküyorlar belli...
iyilerle kötüler arasında;
seçim yapma şansları olmazken
iki taraflı alıyorlar yaşam öğütlerini...
Bugün öyle bir gün olsun ki
ışığını hiç esirgemeyen güneş
yüzüne bir başka doğsun
sana güzel duyulmamış
Hafif rüzgarların sihri olsa da ;
dagıtsa öbeklenmiş kederleri...
kusursuz olan senmiydin acaba!
hatalarını görmezden gelen sevgim miydi yoksa! .
14:30 07.02.2016
Kalbine misafiri sen seçemezsin;
Ama misafirine göre hürmet edersin.
21:27 23.07.2016




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.