duydum ki kapımın önüne bir kamyon çiçek dökecekmişsin..ETME ;)) bugün şımarma ve şımartma günü biliyorum bana çiçek göndermek için kanatlanıyorsunuz ama sizlerden istediğim bir dileğim var benim için rengarenk kuru boya almanız o boyayı çatınızın altındaki çocuğa değilde yüreğiniz boyayan çocuğa vermeniz
bugün pastamı üç mumla üfleyeceğim neden mi üç mum bu arkadaşınız başında üç tel beyazı var mumlarımın, mumlarınızın renkleri yeşil, mavi ve mor sağlık, huzur ve sevgi dilerim sizleri içinden dileyim aynı ;))
Eveeet;))
Az sonra eylül gelir.
Yaz ayıda sayılı...
pis kedi
bana öyle bakma
salvador dali'nin çiçeklerini takarım
bıyığına ;)
duydum ki kapımın önüne bir kamyon çiçek dökecekmişsin..ETME
;))
bugün şımarma ve şımartma günü
biliyorum bana çiçek göndermek için kanatlanıyorsunuz
ama sizlerden istediğim bir dileğim var
benim için rengarenk kuru boya almanız
o boyayı çatınızın altındaki çocuğa değilde
yüreğiniz boyayan çocuğa vermeniz
bugün pastamı üç mumla üfleyeceğim
neden mi üç mum
bu arkadaşınız başında üç tel beyazı var
mumlarımın, mumlarınızın renkleri
yeşil, mavi ve mor
sağlık, huzur ve sevgi dilerim
sizleri içinden dileyim aynı ;))
hadi bir şarkı söyleyelim
biz hep rengarenk ;)
gönül seslerime çok teşekkür ederim
sevgiler
Acının izleri.
Gülüşünde cennetimi sakladın?