Kültür Sanat Edebiyat Şiir

İki Baharın Valsi
İki Baharın Valsi

karlı bir sabah - kendi başıma, sakura çiçeklerini süpürüyorum

  • Nefesli göze ''Ney''05.12.2017 - 08:54

  • anne04.12.2017 - 13:12

    Bir gün önceden hissetmişsin

    Üç aralık kapısından geçti
    Ters semaya
    Gitti.

    Anneciğini sormuştum
    Bururgan nefesin
    Bileklerime urgan geçirdi
    Soluğu yeter
    Diyebildim
    Sen de
    Aynen
    Diyebildin

    İç organlarım çok üşümüş
    Buradan kaçtım
    Sen gelip sindiğim yerde buldun beni
    Dimağımda dönüp duran kelimeyi sana söyledim
    Anlamadın
    Çok derine dalma diyerek
    Gittin

    Geçmiyor bu acı geçmiyor
    Afiyetle beklemeliyiz
    Afiyetlerine duacı olmalıyız
    Kucaklaşma vakit er geç bize de gelecek

  • Gül Diyarı...04.12.2017 - 10:28

    Cennetin suyu ruhuna işlesin, toprağı bol ruhu huzurlu olsun başınız sağolsun

    Sevdiklerine afiyetler diliyorum.

  • başucu şiirleri01.12.2017 - 10:23

    Olmadı, Olamadı, Olamaayodu! ;)))

  • ctrl+z29.11.2017 - 23:37

    Abrakadabra hokus pokus tuşu ;)

  • Müzik kutusu29.11.2017 - 11:21

  • Hüzünlü ayının yeşil elması 29.11.2017 - 11:06

    Hüzünlü ayının yeşil elması bence ne demek.

    Evladımın bir göz kapağı beyaz olduğundan pandam diye severim;))

    Yüce Tanrı'mın özene bezene yarattığı özel çocuklardan

    Son günlerde cep telefonu kullanımı had safhada
    Müzik tutkunu.
    Sabahtan akşama kadar müzik dinler.

    Ünlü elma markalı telefonu pandamın elinden aldım

    Şimdi
    Hüzünlü ayının yeşil elması

    **************
    Bir de
    Sevgililer günü yaklaşıyor
    Sevgililer birbirine kucağında kalp olan ayıcık alacak
    Ya sevgilisinden bir sebepten ayrı kalanlar?

    Bana göre sevgiyi en güzel elma simgeler.



  • Tabela29.11.2017 - 10:37

    3G...Gününüz güzel geçsin ;)

  • dua28.11.2017 - 14:22

    Mübarek geceye bir duaya demleniyorum
    Bir duaya rengarenk parmak şamdanlarım
    Göğe tütsün istiyorum.

  • Müzik kutusu27.11.2017 - 09:47