Anneciğini sormuştum Bururgan nefesin Bileklerime urgan geçirdi Soluğu yeter Diyebildim Sen de Aynen Diyebildin
İç organlarım çok üşümüş Buradan kaçtım Sen gelip sindiğim yerde buldun beni Dimağımda dönüp duran kelimeyi sana söyledim Anlamadın Çok derine dalma diyerek Gittin
Geçmiyor bu acı geçmiyor Afiyetle beklemeliyiz Afiyetlerine duacı olmalıyız Kucaklaşma vakit er geç bize de gelecek
Bir gün önceden hissetmişsin
Üç aralık kapısından geçti
Ters semaya
Gitti.
Anneciğini sormuştum
Bururgan nefesin
Bileklerime urgan geçirdi
Soluğu yeter
Diyebildim
Sen de
Aynen
Diyebildin
İç organlarım çok üşümüş
Buradan kaçtım
Sen gelip sindiğim yerde buldun beni
Dimağımda dönüp duran kelimeyi sana söyledim
Anlamadın
Çok derine dalma diyerek
Gittin
Geçmiyor bu acı geçmiyor
Afiyetle beklemeliyiz
Afiyetlerine duacı olmalıyız
Kucaklaşma vakit er geç bize de gelecek
Cennetin suyu ruhuna işlesin, toprağı bol ruhu huzurlu olsun başınız sağolsun
Sevdiklerine afiyetler diliyorum.
Olmadı, Olamadı, Olamaayodu! ;)))
Abrakadabra hokus pokus tuşu ;)
Hüzünlü ayının yeşil elması bence ne demek.
Evladımın bir göz kapağı beyaz olduğundan pandam diye severim;))
Yüce Tanrı'mın özene bezene yarattığı özel çocuklardan
Son günlerde cep telefonu kullanımı had safhada
Müzik tutkunu.
Sabahtan akşama kadar müzik dinler.
Ünlü elma markalı telefonu pandamın elinden aldım
Şimdi
Hüzünlü ayının yeşil elması
**************
Bir de
Sevgililer günü yaklaşıyor
Sevgililer birbirine kucağında kalp olan ayıcık alacak
Ya sevgilisinden bir sebepten ayrı kalanlar?
Bana göre sevgiyi en güzel elma simgeler.
3G...Gününüz güzel geçsin ;)
Mübarek geceye bir duaya demleniyorum
Bir duaya rengarenk parmak şamdanlarım
Göğe tütsün istiyorum.