Bu yılbaşında bir fark yaratın ve alışverişinizi LSV Dükkan'dan yapın.
Ister Lösemili Çocuklarımızın Annelerinin yaptıkları binlerce el ürünlerinden, isterseniz de çok değerli sanatçılarımızın tasarımlarından birisini seçerek hem sevdiklerinizi mutlu edin, hem çocuklarımızı yaşatma sevincini yaşayın
https://www.lsvdukkan.com
Ya da.. Sms bağışıyla çocuklarımızı GÜLÜMSETİN ve GÜLÜMSEYİN
TURKCELL, TÜRK TELEKOM veya VODAFONE faturalı hatlarınızdan 3406’ya SMS göndererek bağış yapabilirsiniz. Her bir mesaj bedeli 10 TL'dir. (Vodafone ile SMS bağışı yapabilmeniz için "BAĞIŞ" yazıp gönderilmesi gerekmektedir.) Türk Telekom ve Vodafone abonelerinden +2 sms mesaj gönderim ücreti alınmaktadır.
biri vardır yada yoktur demiş..vardır da daha tanıştırmamışsınızdır. beni ilk 11 yaşında samimi olduğum kız arkadaşım esmeray ve hoşlandığım çocuk turgay tanıştırdılar sağ olsunlar ;)) o gün kendime kimseye sadakatsizlik yapmayacağım diye ant içirmişlerdi. sonra yaş ilerledi evlendim.. ant damarlarımda, sadakatin kutsallığı sarmış yuvamı. hoop biri birine sadakatin yanlış olduğunu öğretti sende sağ ol bee;)) iki aşamada kendine sadakati öğretiyorlar
şimdi uzaktan bakarsınız ve yıllar sizlere hiç insaflı davranmamış. ama sizin yanınızdan geçerken, içimden sizlere teşekkür ediyorum.;))
ay ile biten adları sevmeme nedenlerim sizlersiniz bilin istedim.;)
Bu yılbaşında bir fark yaratın ve alışverişinizi LSV Dükkan'dan yapın.
Ister Lösemili Çocuklarımızın Annelerinin yaptıkları binlerce el ürünlerinden, isterseniz de çok değerli sanatçılarımızın tasarımlarından birisini seçerek hem sevdiklerinizi mutlu edin, hem çocuklarımızı yaşatma sevincini yaşayın
https://www.lsvdukkan.com
Ya da..
Sms bağışıyla çocuklarımızı
GÜLÜMSETİN ve GÜLÜMSEYİN
TURKCELL, TÜRK TELEKOM veya VODAFONE faturalı hatlarınızdan 3406’ya SMS göndererek bağış yapabilirsiniz. Her bir mesaj bedeli 10 TL'dir. (Vodafone ile SMS bağışı yapabilmeniz için "BAĞIŞ" yazıp gönderilmesi gerekmektedir.) Türk Telekom ve Vodafone abonelerinden +2 sms mesaj gönderim ücreti alınmaktadır.
Bu saatte bu tekerleme söylenir mi?
Laleli Belkıs
İçeriye gir kız
İpten tut kız
Dışarıya çık kız ;)))
Pamukova'nın ayvası aromasıyla fark yaratır.. Denk geldim mi en az 5 kilo alırım ;))
Hayat ileriye bakarak yaşanır, geriye bakarak anlaşılır.
Kierkegaard
biri vardır yada yoktur demiş..vardır da daha tanıştırmamışsınızdır. beni ilk 11 yaşında samimi olduğum kız arkadaşım esmeray ve hoşlandığım çocuk turgay tanıştırdılar sağ olsunlar ;)) o gün kendime kimseye sadakatsizlik yapmayacağım diye ant içirmişlerdi. sonra yaş ilerledi evlendim.. ant damarlarımda, sadakatin kutsallığı sarmış yuvamı. hoop biri birine sadakatin yanlış olduğunu öğretti sende sağ ol bee;)) iki aşamada kendine sadakati öğretiyorlar
şimdi uzaktan bakarsınız ve yıllar sizlere hiç insaflı davranmamış. ama sizin yanınızdan geçerken, içimden sizlere teşekkür ediyorum.;))
ay ile biten adları sevmeme nedenlerim sizlersiniz bilin istedim.;)
Hacıyatmaz gibi, şeker pamuğu gibi ;))
Ya siz nasılsınız?
Yolun sonu görünüyor..