Kimim Ben? Yazın bana ''sirius'tan gelen kurbağa'' kitap karakterlerini anımsattı. Gwen, kariyeriyle ilgili düşün eşiğindeyken birden bire hayatına Larry girmişti. Gwen'in ilk karşılaştığındaki Larry'e hissettiği çekim gücü yazında gözlemledim.. Larry, Gwen'e asıl önemli olanın şeyin, ip uçlarını veriyordu.. Kimim Ben? yolunun başında Larry sabırla, şefkatle ve tutkuyla Gwen'i bekliyordu
Düşündüren yanı ve espri alışı çok güzel. Okuyunucu sıkmadan, eğlendirerek bir şeyler veriyorsun ve bunda başarılısın;))
"Gel, gel, ne olursan ol yine gel. İster kafir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel. Bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir. Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel."
”İlişki kuracaksın ama muhtaç olmayacaksın; seveceksin ama sevgin bir ihtiyaç olmayacak. Seveceksin ama sahip çıkmayacaksın; seveceksin ama kıskanmayacaksın. Ve sevgi, içinde kıskançlık olmadığı, sahip çıkma olmadığı zaman sevgidir.”
”Düz yazı şeklinde düşünen zihni bırak. Şiirle düşünen bir başka zihin türünü uyandır. Hece uzmanlığını bir kenara koy. Yaşam tarzın şarkılar olsun. Zihinden sezgiye geç. Kafadan, kalbe. Çünkü kalp, gizemlere daha yakındır.”
Kimim Ben?
Yazın bana ''sirius'tan gelen kurbağa'' kitap karakterlerini anımsattı.
Gwen, kariyeriyle ilgili düşün eşiğindeyken birden bire hayatına Larry girmişti.
Gwen'in ilk karşılaştığındaki Larry'e hissettiği çekim gücü yazında gözlemledim..
Larry, Gwen'e asıl önemli olanın şeyin, ip uçlarını veriyordu..
Kimim Ben? yolunun başında Larry sabırla, şefkatle ve tutkuyla Gwen'i bekliyordu
Düşündüren yanı ve espri alışı çok güzel. Okuyunucu sıkmadan, eğlendirerek bir şeyler veriyorsun ve bunda başarılısın;))
Sevgili Maria Başarılar
Tıp bayramın kutlu olsun
El ceyizinden neşterin düşmesin emi;))
Sevgimle
Mustafa Kemal'in askeri
Günaydın
Gününüz güzel geçsin deliler ;))
maria sen beni böyle sev seveceksen
deli bal, mor çiçekli orman gülü, cifin çiçeği veya ağu çiçeği
sevme diyemem sev de diyemem
sen de dertli ol diyemem
beni böyle sev seveceksen
kalbim senin gir gireceksen
heyt beee ;)))))
Buranın ruhu hastalıklı ondandır..İnsancıkları seviyorum ne yapayım...Hem sen deli seversin bol bol burada mevcut..Kıyma kendine ;))
"Gel, gel, ne olursan ol yine gel. İster kafir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel. Bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir. Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel."
”İlişki kuracaksın ama muhtaç olmayacaksın; seveceksin ama sevgin bir ihtiyaç olmayacak. Seveceksin ama sahip çıkmayacaksın; seveceksin ama kıskanmayacaksın. Ve sevgi, içinde kıskançlık olmadığı, sahip çıkma olmadığı zaman sevgidir.”
Osho
”Düz yazı şeklinde düşünen zihni bırak. Şiirle düşünen bir başka zihin türünü uyandır. Hece uzmanlığını bir kenara koy. Yaşam tarzın şarkılar olsun. Zihinden sezgiye geç. Kafadan, kalbe. Çünkü kalp, gizemlere daha yakındır.”
Umursamaz, aldırmaz, duygusuz ve kayıtsız kimse.
Müzikle konuşan adam aynen;)