“ Bir avuç toprağı yoğurmayı bile bilmeyenler. Duygusuz yavan insanlar. Bu benim ruhum, en kutsal varlığım. Bunlar çalışma saatleri. Ruhumun yandığı saatler. Siz yiyip içerken, dalga geçerken, oburca tıkınırken, ben heykelimle yalnızdım. Ve yavaş yavaş akan benim hayatımdı. Bu toprağın derinliklerine kanımı akıtıyordum …”
merhaba, ben iki baharın valsi. şu an evde yokum. başıma bir kuş pisledi. kuş pisliğindeki boncuklarını buğday sanıyor.. ben bir koşu gidip, kuşuma yem alayım, sonra avucumdaki yemleri boğazına dizmeden kuşumu besleyeceğim.. tabii bu kez unutmam, ağzındakileri biiir güzel çiğnetmeyi yoksa diare den ölecek.
kesin bu kuş kronik diare belirtileri bu çünkü..
sıvı dışkılama,acil dışkılama isteği ve büyük abdestini tutamama,fazla dışkılama,susuzluk,bulantı ve kusma, ateş yükselmesi,halsizlik,karın bölgesinde ağrı ve gaz..
aslında kuşa buğday çiğnemeyi annesi öğretmeliydi, onur çiğneme, buğdayın için ovalara uç demeli bir anne.
annesi, anladığım kadarıyla bu kuş avucumdan buğday yemeyi seviyor. doğru ben kuşları çok severim. ama bu kuşu hiç sevemedim...kuşun sıfır,beş yaş arası nasıl bir kuş olacağı belli olur...ona göre bu kuşu hayat boyu denetlemek gerekir, annesi kuşuna sahip çık, kronik diaresi kuşunu öldürecek.
essahtan beni neden aramıştınız??? biiiiiip sesinden sonra mesajınızı bırakın biiiiip... ;)))
Heeey merhaba arkadaşlar Bak hele burada kimleri görüyorum Zeybek Hocam, hoş geldiniz ;))
İki değerli büyüğüm, dostum Gül Laypanoğlu ile Mustafa Bay Nezdinde nedir terimin şereflendiren arkadaşlarım Hoş geldiniz ;))
Minnet, saygı ve sevgisini Antolojinin forum platformuna da taşımak istemiş kanımca arkadaşım Gül. Gül letafeti işte Canı sağ olasıca ;))
Hepinizin duygu ve düşüncesine saygım ve sevgimle iştirak ediyorum...
Bir damla Zeybek Hoca Uzun yıllar antoloji çatısı altında, avluya nicelikli zatına yakışan izler bıraktı. Antoloji avlusunda yani sayfasında, şiirleri ile yorumları kitap niteliğindedir.
Ne mutlu bizlere şairi yakından tanıdık. Yolumuz burada kesişti. Lakin ata ocağına yolumuz düşse, begonvilli kamelyası altında ailecek iyi demleniriiiiz ;))
Hayat dopdolu, son sürat yanı başımızdan akıyor.. Yoğunluk bedenen ve zihinsel yorgunluk halihazırda Ondan bir damla Zeybek Hocam, dinlenmek istemiş olabilir.
Ne kadar dinlenirsiniz, ne kadar duran kalırsınız Siz bilirsiniz tabii.
Ama O güzel şiirlerinizden mahrum etmeyin bizleri.
Başta Zeybek Hocam olmak üzere Hepinize, saygı ve sevgilerimle Afiyetle kalın.. ;))
Tek ölümsüzler sanatçılardır, şairlerdir, yazarlardır, düşünürlerdir. Şimdi ünlü olmasalar bile, ileride değerleri anlaşılacaktır. Çamurlu bir su birikintisine, bembeyaz, ışıl ışıl ışıldayan çok güzel bir çakıltaşı atmışlardır onlar. Çamurlu sular nasıl olsa bir gün çekilecek, o güzel çakıltaşı gün ışığına çıkacaktır.
ImageAvlu, park ve bahçelere süsleme unsuru olarak yapılır. Selsebiller bu özellikleri ile göze hitap ederler. Selsebiller, üzerlerinde yer alan çanakçıklardan lüleler kanalı ile suyun yukarıdan dökülürken çıkarttığı şırıltılar, kulaklara adeta bir müzik zevki verir ve dinlendirirler. Selsebillerin yapılma nedenlerinden birisi de küçük kuşların yıkanıp su içmeleri içindir.
Cenneteki çeşmelerden birisinin adı da Selsebil'dir
Moda geçer, stil kalır.
Gabrielli Chanel
“ Bir avuç toprağı yoğurmayı bile bilmeyenler.
Duygusuz yavan insanlar.
Bu benim ruhum, en kutsal varlığım.
Bunlar çalışma saatleri. Ruhumun yandığı saatler.
Siz yiyip içerken, dalga geçerken, oburca tıkınırken, ben heykelimle yalnızdım.
Ve yavaş yavaş akan benim hayatımdı.
Bu toprağın derinliklerine kanımı akıtıyordum …”
Camille Claudel (1864-1943)
merhaba, ben iki baharın valsi. şu an evde yokum.
başıma bir kuş pisledi. kuş pisliğindeki boncuklarını buğday sanıyor..
ben bir koşu gidip, kuşuma yem alayım, sonra avucumdaki yemleri boğazına dizmeden kuşumu besleyeceğim.. tabii bu kez unutmam, ağzındakileri biiir güzel çiğnetmeyi yoksa diare den ölecek.
kesin bu kuş kronik diare belirtileri bu çünkü..
sıvı dışkılama,acil dışkılama isteği ve büyük abdestini tutamama,fazla dışkılama,susuzluk,bulantı ve kusma,
ateş yükselmesi,halsizlik,karın bölgesinde ağrı ve gaz..
aslında kuşa buğday çiğnemeyi annesi öğretmeliydi, onur çiğneme, buğdayın için ovalara uç demeli bir anne.
annesi, anladığım kadarıyla bu kuş avucumdan buğday yemeyi seviyor. doğru ben kuşları çok severim. ama bu kuşu hiç sevemedim...kuşun sıfır,beş yaş arası nasıl bir kuş olacağı belli olur...ona göre bu kuşu hayat boyu denetlemek gerekir, annesi kuşuna sahip çık, kronik diaresi kuşunu öldürecek.
essahtan beni neden aramıştınız???
biiiiiip sesinden sonra mesajınızı bırakın biiiiip... ;)))
Heeey merhaba arkadaşlar
Bak hele burada kimleri görüyorum
Zeybek Hocam, hoş geldiniz ;))
İki değerli büyüğüm, dostum
Gül Laypanoğlu ile Mustafa Bay
Nezdinde nedir terimin şereflendiren arkadaşlarım
Hoş geldiniz ;))
Minnet, saygı ve sevgisini
Antolojinin forum platformuna da taşımak istemiş kanımca arkadaşım Gül.
Gül letafeti işte
Canı sağ olasıca ;))
Hepinizin duygu ve düşüncesine saygım ve sevgimle iştirak ediyorum...
Bir damla Zeybek Hoca
Uzun yıllar antoloji çatısı altında, avluya nicelikli zatına yakışan izler bıraktı.
Antoloji avlusunda yani sayfasında, şiirleri ile yorumları kitap niteliğindedir.
Ne mutlu bizlere şairi yakından tanıdık.
Yolumuz burada kesişti.
Lakin ata ocağına yolumuz düşse, begonvilli kamelyası altında ailecek iyi demleniriiiiz ;))
Hayat dopdolu, son sürat yanı başımızdan akıyor..
Yoğunluk bedenen ve zihinsel yorgunluk halihazırda
Ondan bir damla Zeybek Hocam, dinlenmek istemiş olabilir.
Ne kadar dinlenirsiniz, ne kadar duran kalırsınız
Siz bilirsiniz tabii.
Ama
O güzel şiirlerinizden mahrum etmeyin bizleri.
Başta Zeybek Hocam olmak üzere
Hepinize, saygı ve sevgilerimle
Afiyetle kalın.. ;))
sevgili çiçekli arkadaşım,
çiçeklerini koklamaya geldim...
nasılsınız?
muhabbetle bekliyorum
sevgiler.
Tek ölümsüzler sanatçılardır, şairlerdir, yazarlardır, düşünürlerdir. Şimdi ünlü olmasalar bile, ileride değerleri anlaşılacaktır. Çamurlu bir su birikintisine, bembeyaz, ışıl ışıl ışıldayan çok güzel bir çakıltaşı atmışlardır onlar. Çamurlu sular nasıl olsa bir gün çekilecek, o güzel çakıltaşı gün ışığına çıkacaktır.
Mina Urgan
ImageAvlu, park ve bahçelere süsleme unsuru olarak yapılır. Selsebiller bu özellikleri ile göze hitap ederler. Selsebiller, üzerlerinde yer alan çanakçıklardan lüleler kanalı ile suyun yukarıdan dökülürken çıkarttığı şırıltılar, kulaklara adeta bir müzik zevki verir ve dinlendirirler. Selsebillerin yapılma nedenlerinden birisi de küçük kuşların yıkanıp su içmeleri içindir.
Cenneteki çeşmelerden birisinin adı da Selsebil'dir