Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Sultan Şeker
Sultan Şeker

İÇİNDE MUTLAKA BENDEN BİR ŞEY KALMIŞ OLMALI SEN GİDELİ BENDE EKSİK BİR ŞEY VAR ÇÜNKÜ...

  • ahmet aslan02.09.2006 - 13:12

    dersimin bağrından doğmuş,onu sahiplenmiş,dersimin ızdıraplarını çok içten gelerek söze ve saza döken ve kendini ona kaptıran dersimli.MESO' yu dinlerken inanılmaz hüzünleniyorum ve dersimi özlüyorum.

  • mikail aslan02.09.2006 - 13:07

    dersimin bağrından doğmuş,sesi ve müziğiyle dersimlilerin tarihini,munzurun akışını notalara döken sanatçı.onu dinlemek dersimde olmak demek.onu çok seviyorum.munzur onun sesine ses katsın.

  • metin-kemal kahraman02.09.2006 - 13:01

    Metin ve Kemal Kahraman yıllardır Munzur’da bir kazı yapıyorlar. Efsanelere, masalara doğru bir kazı bu. Kazarken Munzur’un sesini duyuyorlar. Doruklardan kopup gelen hırçın sulara ‘haliniz nedir’ diye soruyorlar.

  • işçi30.08.2006 - 10:37

    alınterini dökerek akşam eve ancak ekmek parasıyla dönen,ama üretikleriyle birilerini zengin eden,hiçbir zaman emeğinin karşılığını alamayan kişi.

  • Nü Ressamları30.08.2006 - 10:22

    dünyaca ünlü nü ressamımız kenan evrendir :)))

  • noter30.08.2006 - 10:07

    onalrın tastiği olmasa herşeyimiz sahte muamelesi görüyor vala.

  • nostradamus30.08.2006 - 10:04

    bizim üfürükçülere göre çok daha geleceği görmüşe benziyor

  • fakir baykurt23.08.2006 - 18:26

    öğretmen yazar.ilk o'nun tırpan ve yılanların öcünü adlı romanlarını okumuştum.

  • zozik23.08.2006 - 12:37

    manda zozik değil moziktir.zozik zozanın şirin bir şekilde söylenişidir.zozan yayla demektier

  • nuri dersimi23.08.2006 - 12:05

    nuri dersimi hozatın ağzunik köyünde doğmuş.üniversite okumuş ve dersim olaylarından sonra onun dışarıya gidip olan biteni dünya kamuoyuna bilrmesi için görevl bilmiştir kendisine.ve halebe kaçmış ondan sonraki yaşamını yurt dışında geçirmiştir.dersimolaylarını ve katliamının gerçek tanığı ve mağdurudur.