kaybolan herşey.hayatlar,zamanlar,hatıralar.şeyler,şu,bu,sevgililer.gülümsemeler.hayata dair herşey yanizamanla hayatımızdan yitipgidecekler ve en sonunda biz hayattan yitip gidene kadar.
çapkınlığın baş aktörü.tavukları pek seven.ama ana tavuk bulduğu için artık tavuk yemeyen 112 acil elemenı :)))) .....ayrıca espirileri ile cem yılmazdan daha çok güldürüyor ama maalesef medyatik olamadığı için insanlar güzel bir insanı tanıyamıyorlar.
musaiplik alevilerde çok önemli yeri olan bir olgudur.musaiplik yol kardeşliğidir hayat boyu sürer.musaiplik öz kardeşlikten daha öte birşeydir.mesele öz kardeş çocukları evlilik yaptıkları halde musaip çocukları evlenemezler.hastalıkta- sağlıkta,varlıkta- yoklukta, sevinçte- kederde herşey beraber paylaşılır.ama ekonomik çıkarların söz konusu olduğu günümüzde artık bu değerde önemini kaybetmiştir.
sivastaki olay bir katliamdır,vahşettir zulumdür.madımak oetlindeki bu katliamı kınayan hiç kimse başbağlar iyiki olmuş demiyor vede demez. ve öyle bir hınçla yapılmışki bu olay şimdi korumnası,müze yapılması gereken yer bir et lokantası yapılmıştır. bu yapılan bir insanlık suçu ve ayıbıdır.
kaybolan herşey.hayatlar,zamanlar,hatıralar.şeyler,şu,bu,sevgililer.gülümsemeler.hayata dair herşey yanizamanla hayatımızdan yitipgidecekler ve en sonunda biz hayattan yitip gidene kadar.
çapkınlığın baş aktörü.tavukları pek seven.ama ana tavuk bulduğu için artık tavuk yemeyen 112 acil elemenı :)))) .....ayrıca espirileri ile cem yılmazdan daha çok güldürüyor ama maalesef medyatik olamadığı için insanlar güzel bir insanı tanıyamıyorlar.
sigara markası olarak biliyorum
musaiplik alevilerde çok önemli yeri olan bir olgudur.musaiplik yol kardeşliğidir hayat boyu sürer.musaiplik öz kardeşlikten daha öte birşeydir.mesele öz kardeş çocukları evlilik yaptıkları halde musaip çocukları evlenemezler.hastalıkta- sağlıkta,varlıkta- yoklukta, sevinçte-
kederde herşey beraber paylaşılır.ama ekonomik çıkarların söz konusu olduğu günümüzde artık bu değerde önemini kaybetmiştir.
iki elimkandada olsa; gelirim,yaparım.bakarım.çalışrım.yani birinden istediğimiz birşey için karşılığında aldığımız cevap bunlardan biri olur galiba.
tuna huş ses tonuyla düzgün diksiyonuyla yıllarca beyaz camdan bizi dünyadan haberdar eden değerli bir spiker.
tamda o düzeni yaşıyoruz.
ilahi KILIBIK yorumun çok güzel bence en doğrusunu sen yazmışsın gerisi boş.sabah sabah beni güldürdünya dsende herzaman gülersin umarım
ANTOLOJİ.COM'un simgesi...
sivastaki olay bir katliamdır,vahşettir zulumdür.madımak oetlindeki bu katliamı kınayan hiç kimse başbağlar iyiki olmuş demiyor vede demez.
ve öyle bir hınçla yapılmışki bu olay şimdi korumnası,müze yapılması gereken yer bir et lokantası yapılmıştır. bu yapılan bir insanlık suçu ve ayıbıdır.