@ FEEL ME IN YOUR HEART @
" Hiç kimse benim gibi değildi ve ben de hiç kimse gibi değildim. Ben tek başımaydım, onlarsa herkes." Dostoyevski
" Hayatın güzel renklerini görmeye başladıysan, Yüreğine birisinin gözleri değmiş demektir…"
" Kalbine şiirYüreğine umutGülüşüne huzurÜzerine hırkamı bıraktım...üşüme...Hoşçakal..."
" ne garip...Bana aşkı öğretenleBeni aşka küstüren aynı kişiydi.."
" Akşam üstü bir yağmurla Uğra bana ben ölmedenKapım açık çay ocakta ..Gir içeri görünmeden ..."
" vazgeçmiştim...Tekrar gülüşünü görene kadar...."
." sana şiir okumak istiyorum, yazmaktan bıktım, usandım..."Asaf
Uçurumun kenarındaydık..Sevenler bir adım öne çıksın dediler..."Geylani ( k.s )
"Derdin varsa git denize anlat. Kedilere, bulutlara anlat. Pencere pervazında çiçeklere anlat. İnsana dert anlatılır mı hiç?"Farjad
Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak...ve bütün umudum da kendimde "Montaigne
" Hiç kimse benim gibi değildi
ve ben de hiç kimse gibi değildim.
Ben tek başımaydım,
onlarsa herkes."
Dostoyevski
" Hayatın güzel renklerini görmeye başladıysan,
Yüreğine birisinin gözleri değmiş demektir…"
" Kalbine şiir
Yüreğine umut
Gülüşüne huzur
Üzerine hırkamı bıraktım..
.üşüme...
Hoşçakal..."
" ne garip...
Bana aşkı öğretenle
Beni aşka küstüren aynı kişiydi.."
" Akşam üstü bir yağmurla
Uğra bana ben ölmeden
Kapım açık çay ocakta ..
Gir içeri görünmeden ..."
" vazgeçmiştim...
Tekrar gülüşünü görene kadar...."
." sana şiir okumak istiyorum,
yazmaktan bıktım,
usandım..."
Asaf
Uçurumun kenarındaydık..
Sevenler bir adım öne çıksın dediler..."
Geylani ( k.s )
"Derdin varsa git denize anlat.
Kedilere, bulutlara anlat.
Pencere pervazında çiçeklere anlat.
İnsana dert anlatılır mı hiç?"
Farjad
Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak...ve bütün umudum da kendimde "
Montaigne