@ FEEL ME IN YOUR HEART @
" Bedenine yoldaş bulunur.İlle de ruha haldaş gerek…"
" Bana mesken olunca topraklarBeni yad et "
3 vakit var vuslata dediler3 asırmış meğer ....Birimiz toprakta ölüBirimiz ayakta......
" Vedalar gözüyle sevenler içindir..Gönülden sevenler ayrılmaz..."Rumi
" Reçete yazmak kolay...Bana ilaç olan gerek..."
Ta iliklerimde anlatamadığım duygularKendimi paralıyorum tarifi yokPişmanlıkmı desem isyanmı desemKararsız yürüyorum
" yalnızlık soğuktur...İnsana kendine sarılmayı öğretir.."
" Zordur benimle yürümek. Bunu benimle yola çıkanlar bilir, hepsi yarı yolda gittiler. Suç kimde ? Ben zoru seviyorum onlar sevmiyor. Yapacak bir şey yok. Suçum var mı, tabi ki var. Zor yola kolay kişilerle çıkmak en büyük hatam." Bukowski...
" Kim demiş ölümden öte köy yok....Özlemek diye bir yer var.Eti yok, kemiği yok, cesedi var, mezarı yok. "
" Onu sevenler ayağa kalksın dendiBiz ise eğildik, secde ettik.."
" Bedenine yoldaş bulunur.
İlle de ruha haldaş gerek…"
" Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et "
3 vakit var vuslata dediler
3 asırmış meğer ....
Birimiz toprakta ölü
Birimiz ayakta......
" Vedalar gözüyle sevenler içindir..
Gönülden sevenler ayrılmaz..."
Rumi
" Reçete yazmak kolay...
Bana ilaç olan gerek..."
Ta iliklerimde anlatamadığım duygular
Kendimi paralıyorum tarifi yok
Pişmanlıkmı desem isyanmı desem
Kararsız yürüyorum
" yalnızlık soğuktur...
İnsana kendine sarılmayı öğretir.."
" Zordur benimle yürümek.
Bunu benimle yola çıkanlar bilir,
hepsi yarı yolda gittiler.
Suç kimde ?
Ben zoru seviyorum onlar sevmiyor.
Yapacak bir şey yok.
Suçum var mı, tabi ki var.
Zor yola kolay kişilerle çıkmak en büyük hatam."
Bukowski...
" Kim demiş ölümden öte köy yok....
Özlemek diye bir yer var.
Eti yok, kemiği yok,
cesedi var, mezarı yok. "
" Onu sevenler ayağa kalksın dendi
Biz ise eğildik, secde ettik.."