BİZE SÖZÜMÜZDEN ÇOK YÜREĞİMİZDEN ANLAYAN GEREK... İBADETİNİ ALLAH'A GÖSTER BANA İNSANLIĞIN LAZIM... Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin..
Komşu komşu hu huNerelerdesin
Bazen sadece bir yağmur damlası olmak istersin... Toprakla kavuşmak istersin...Günaydın
Taşlar bazı kalplerden daha şefkatli.
Dünya nasip yurdudur. Evvela insanlıktan nasibimizi almalıyız.
Zekai özger şöyle der; Herkese bir pencere lazım; önünde oturup her şeyi unutabileceği.Penceremiz ışıksız kalmasın.Günaydın.
O Güzel insanlarGüzel atlara binip gittiler.Yaşar Kemal.
Anılar güzeldir:) Günaydın
Geceye bir şiir yakışır.
Türküler değil anılar ağlatır;(
Komşu komşu hu hu
Nerelerdesin
Bazen sadece bir yağmur damlası olmak istersin... Toprakla kavuşmak istersin...
Günaydın
Taşlar bazı kalplerden daha şefkatli.
Dünya nasip yurdudur. Evvela insanlıktan nasibimizi almalıyız.
Zekai özger şöyle der; Herkese bir pencere lazım; önünde oturup her şeyi unutabileceği.
Penceremiz ışıksız kalmasın.
Günaydın.
O Güzel insanlar
Güzel atlara binip gittiler.
Yaşar Kemal.
Anılar güzeldir:) Günaydın
Geceye bir şiir yakışır.
Türküler değil anılar ağlatır;(