Gül, o güzel kokuyu diken ile hoş geçindiği için kazandı. Bu hakîkati gülden de işit. Bak, o ne diyor: Dikenle beraber bulunduğum için neden gama düşeyim, neden kendimi kedere salayım? Ben ki, gülmeyi, o kötü huylu dikenin beraberliğine katlandığım için elde ettim. Onun vesîlesiyle âleme güzellikler ve hoş kokular sunma imkânına kavuştum.
Saldırı yok herkes düşüncesini ifade ediyor
Gülümsemek yaralarımıza şifa:)
Her yüreğin lisanı farklıdır.
Ben anladım ne demek istediğini.:)
Yaşamanın anlamını kaybetmek kendin olmaktan vazgeçmektir.
Yüreğin var olsun Aslı
Yemeğin üzerine uyumuşsundur :) Kaideyi bozan İstisna.
Yüreğine sağlık. Paylaşımlar için teşekkürler Şule.
Hak şerleri hayr eyler
Zan etme ki ğayr eyler
Ârif ânı seyr eyler
Mevlâ görelim neyler
Neylerse güzel eyler…
Erzurumlu İbrahim Hakkı hazretleri.
Gül, o güzel kokuyu diken ile hoş geçindiği için kazandı. Bu hakîkati gülden de işit. Bak, o ne diyor: Dikenle beraber bulunduğum için neden gama düşeyim, neden kendimi kedere salayım? Ben ki, gülmeyi, o kötü huylu dikenin beraberliğine katlandığım için elde ettim. Onun vesîlesiyle âleme güzellikler ve hoş kokular sunma imkânına kavuştum.