Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Espoir–
Espoir–

KARANLIK GÜZELDİR.. YETER Kİ KÂBUSLAR ENGELLENSİN.. HADİ KENDİ GÖKYÜZÜMÜZDE UÇALIM ARTIK :)

  • unutmak07.06.2026 - 22:30

    istediğimizde unutup, istemediğimizde unutmamanın bir formülü, bir yolu yoktur..
    aslında tamamen unutmak diye bir şey de yoktur belki de..
    sadece "artık acıtmaması" vardır.
    yaşananlar zihnimizin bir köşesinde sessizce durur ama biz onlarla yaşamayı, onları taşımayı öğreniriz.
    unutmak, insana bahşedilen ve şükredilesi gereken bir özelliktir.
    zira eğer beyin her travmayı, her kırgınlığı ve her kaybı ilk saniyedeki tazeliğiyle tutsaydı,
    insan o yükün altında telef olurdu

  • mükellef bir sofra06.06.2026 - 23:02

    insan 1 çay, 1 simitle pekala mutlu bir gün geçirebilir..
    çorbaya, makarnaya veya peynir- ekmeğe '' güzel yemekti '' diyebilmek için de çok para gerekmez..
    amaa ya ruh fakirse.

  • Gerçek ve doğru06.06.2026 - 14:09

    gerçek ve doğru şudur kii vefalı hemşoo,
    biz hiç kimseyi yarı yolda bırakmadık,
    hep onlar, musait bir yerde dediler.. :))

  • yaşamak dediğin03.06.2026 - 00:07

    Mihenk taşı nefes alıp vermektir.
    Ama salt nefes alıp vermek ‘’yaşamak’’ için yeterli değildir..
    Zira nefes almak sadece biyolojik bir eylem değil anı güzelleştiren,
    o anı paylaştığımız insanlarla ve ruhumuzda hissettiğimiz mutlulukla bütünleştirmemiz gereken bir nimettir.

  • Gece sesleri02.06.2026 - 18:52

    insanlar '' aynı geceyi'' yaşar,
    duygularla, deneyimlerle, hüzünlerle, sevinçlerle, düşüncelerle…..
    fakat '' ayrı ve farklı '' hayatlarla….

  • kalemi yazmak02.06.2026 - 18:24

    yaz,
    yaz ki şenlensin gözümüz..
    yaz,
    yaz ki “söz” e kansın ruhumuz :)

  • övünmek02.06.2026 - 13:22

    övülürüz amaa övünmek bize göre değildir..
    zira buna gerek yok, ilaveten mütevaziliğin erdem olduğunu bilenlerdeniz..
    hem gerçek sanatçının belâgat'a ihtiyacı yoktur :)

  • saçma şarkı sözleri02.06.2026 - 13:07

    Kulağımda çınlar o tatlı sesin
    Ama her yerde va' dı bi' nefesin
    Bi' de kokun vardı, sanki dezenfektan.
    -Sefo-
    Sevgilisinin kokuusnu dezenfektana benzetiyor, romantizmde sınırları zorlamakkk :))
    *******
    Lütfen beni bi' salın
    Saçları sarı, gözleri çakır
    Olur gibi canım
    Yanımda kalmadı hiç akıl.
    -Çakal-
    Her zaman ‘’yanında bulundurduğu’’ akıl hiç kalmamış… yerine sakız verse olur mu acep :))

  • şairin dediğidir02.06.2026 - 12:41

    sahip olun!
    taşa
    demire
    aleve
    küle bile...

    az sözle çook şey anlatmak sanatı budur her hal..
    işte bu yüzden,
    her şiir yazan , '' zarif insan, zarif şair '' olamıyor...

  • o anı yaşarken02.06.2026 - 12:19

    Yaşarken değerini anlayamadığımız an'lar geçip giderken hızla ve umarsızca,
    yaşanmışlıkların özlemiyle yanıp tutuşur yürek zaman zaman..
    Seneler / an'lar geri döndürülemez elbet
    ama ne kadar dudaklarımızda tebessüme ya da ruhumuzda hüzünlere yol açsa da anılara yapılan yolculuklar hayata lezzet / anlam katar...