... herhangi bir sosyal medya hesabı kullanmadan; hobilerimi, uğraşlarımı, deneyimlerimi, sofralarımı kimsenin beğenisine sunmadan/övgüsünü beklemeden/ yergisine maruz bırakmadan; hayatımı vitrine koymadan, mahremimi koruyarak/her ânımı kendim için özel kılarak, yalnızca keyif aldığım için yaptıklarımla hesabını sadece kendime verdiğim
Kendi halimde takılıyorum ben de..
Meselem kimseyle değil;
bazen hayatla bile görüşmüyorum. :/
... ömrümdeki en önemli hadise olarak kalsa
bir ırmağın akışı..
... herhangi bir sosyal medya hesabı kullanmadan;
hobilerimi, uğraşlarımı, deneyimlerimi, sofralarımı
kimsenin beğenisine sunmadan/övgüsünü beklemeden/
yergisine maruz bırakmadan;
hayatımı vitrine koymadan,
mahremimi koruyarak/her ânımı kendim için özel kılarak,
yalnızca keyif aldığım için yaptıklarımla
hesabını sadece kendime verdiğim
bir hayat tercihidir
"kendi hâlinde" olmak..
---
bazı insan kendi halindedir, bazısı başka alemde, bazıları da bin bir ruh halinde... ama en güzel insan aşk halindedir....
Bırakmak...
En iyisi...
katıysa katı
sıvıysa sıvı
gaz ise de gaz durumunu korumak.
e tabi bir de plazma var.plazmaysan da plazma olarak kalmak.
ama dış etkilere duyarsız kalıp da kendi hâlini koruyabilecek bir yapı henüz keşfedilemedi.hı hım.bu da var.