Sanırım "" Aşk biraz da günah ister"" acaba burda şairin kastı ne olaki.. Her şeyi birinci manada anlamaya kalkarsak asıl manayı ıskalamış oluruz.. Söylenen ile kastedilen her daim aynı olmaz.. Sanki şöyle bir şey olabilir, evveli günah sonrası masumiyet
Heves günah ister. Aşk iman ister, ihlas ister, adanmışlık ister. Hevesi aşk ile karıştırmayın. Heves gelir geçer, siz de günahlarınızla kalakalırsınız ama ilahi aşk bakidir
Aşk tüm günahları temizleyip ak pak eylerken aşka günah yollarla ulaşmayı ve neticede aşkıda günah ile yanyana zikretmeyi Allah kimseye nasip etmesin...akibeti ebedi hüsran...
Aşkın masumane bir şekilde yaşandığı o güzel günler geride kalmış demek ki insanlara göre aşk günah istiyormuş. Allah aşkına ne ilgisi var aşk en masumane haliyle tertemiz bir şekilde sevebilmenin adıdır. Aşk günah istemez aksine masumiyet ister. O kadar karanlıksa günah doluysa aşk neden gelinler beyaz giyer?
bu sözler kirli şehvet duygusu tarafından sarfedilmiş. ikna etmek vicdanın sesini kısmak için söylemiş sözler olduğunu düşünüyorum.aşkla falan ilgiside yok
:))))))) Yoo biz kaçanı kovalamayız.. Geleni ağırlarız, gideni uğurlarız Hem ne zaman eser, bilinmez ki sam yeli Atımın yularının şehla gözlü rapunzeli.. Pp :))))
Ama Fuzuli de ‘’ Yâ Rab Bela-yı Aşk ile Kıl Aşîna Beni ‘’ derken mutlaka vardır bir bildiği.. Hı hı efsane uçarken bir uğradı amaa ben kapıyı açmadım :Pp
Ahmet erdem hocam Aşkı muhteşem tanımlamış
günahları ikiye ayırabiliriz diye düşünüyorum.
1- kimseye zararı olmayan
2- ve kimseye zararı olan...
eğer kimseye zararı yoksa o aşk masumdur, günah olmaz diye düşünülüyor.
aşk günah isterden kasıt bu olmalı sanki
Sanırım "" Aşk biraz da günah ister"" acaba burda şairin kastı ne olaki..
Her şeyi birinci manada anlamaya kalkarsak asıl manayı ıskalamış oluruz..
Söylenen ile kastedilen her daim aynı olmaz..
Sanki şöyle bir şey olabilir, evveli günah sonrası masumiyet
Aşk, bazen Leylâ ve her zaman Mevlâ'dır. Aşk, her zaman kutsal ve külliyen helâldir! Vesselâm!
Her aşk biraz haramdır
Aşkım olmadı ki hiç, 1 2 kere aşkım olmuştu elele tutuşurduk olmadı ama ayrıldık. sözde, serseri çıktığım hayallerimi yıktı nalları dikti oh.
Heves günah ister. Aşk iman ister, ihlas ister, adanmışlık ister. Hevesi aşk ile karıştırmayın. Heves gelir geçer, siz de günahlarınızla kalakalırsınız ama ilahi aşk bakidir
Aşk tüm günahları temizleyip ak pak eylerken aşka günah yollarla ulaşmayı ve neticede aşkıda günah ile yanyana zikretmeyi Allah kimseye nasip etmesin...akibeti ebedi hüsran...
Aşkın masumane bir şekilde yaşandığı o güzel günler geride kalmış demek ki insanlara göre aşk günah istiyormuş.
Allah aşkına ne ilgisi var aşk en masumane haliyle tertemiz bir şekilde sevebilmenin adıdır. Aşk günah istemez aksine masumiyet ister. O kadar karanlıksa günah doluysa aşk neden gelinler beyaz giyer?
bu sözler kirli şehvet duygusu tarafından sarfedilmiş. ikna etmek vicdanın sesini kısmak için söylemiş sözler olduğunu düşünüyorum.aşkla falan ilgiside yok
Aşk tüm günahları temizleyen nurdur yangındır gözyaşıdır...
Âncak gözyaşları günhaları temizler
aşk bir de günah mı olmuş...olmadığı halt kalmadı zaten...günah sevap...aşk yok ama ben varım.
Aşk güzeldir neden günah istesin?
:)))))))
Yoo biz kaçanı kovalamayız..
Geleni ağırlarız, gideni uğurlarız
Hem ne zaman eser, bilinmez ki sam yeli
Atımın yularının şehla gözlü rapunzeli.. Pp :))))
Sahi sen beni mi takip ediyorsun hala pabucumun şovalyesiii;ppp
Pabucumun şovalyesi..
Ahahahayt kapıyı çalan kim cam varken:pp.. :)))
'her aşk ölümü tadacak'
Ama Fuzuli de ‘’ Yâ Rab Bela-yı Aşk ile Kıl Aşîna Beni ‘’ derken mutlaka vardır bir bildiği..
Hı hı efsane uçarken bir uğradı amaa ben kapıyı açmadım :Pp
Aşk mevlasını ister kul belasını bulur..Uzun zaman sonra bir yorumda benden olsun..Efsane geri dönmedi uçarken bir ugradı.. :))
aşk affeder..
Sayfa ismine yakışır.
Gruba daveti..
Ama toplu yapılan işlerden kaçınmanızı öneririm..
Başınıza ne geleceği belli olmaz..
aşk günah istemez, günahlaştıran maşuklardır. Elma yasak değildir. Yeter ki sana yasaklıdan yeme.
Aşk bir sudur
İç iç kudur:))))))))
yeterki siz gerçekten aşık olun..günahınız bana söz..
Aşk öyle bir sevaptır ki, hiçbir günah onu gölgeleyemez. Gerçek aşksa korkmayınız. Günahı da sevabı da sizindir. Doyasıya yaşayın.
Ölmek midir yoksa aşk. Yavaş yavaş. :((
Tam tersi ask nefse hakim olarak yasanirsa asktir ...
merak ettim doğrusu?
daha kaç gün daha yazışcanız bu konu altında?
bu gece hepiniz dua ediniz
iyiki MOD ya da admin ben değilim)))