Sokakta gördüğüm bir kavga’da
oğlunun anasını dövdüğünü öğrenince
O yaratığa yazdığım bir şiir....
Sen gittin gideli yaşarım amma
Dalında kuruyan güllere döndüm
Adını anmadan uyurum sanma
Yatağında coşan sellere döndüm
Ne zormuş ayrılık kırıldı kolum
Bu nasıl hukuk bu nasıl adalet
Bizde hep, dayısı olan yaşıyor
Kimi rahat kimi çeker sefalet
Garibin cebinden çalan yaşıyor
Futbolcu, gazteci ya da yazardır
Çorum, Üç evleri geçip bakınca
Görürsün Ömerbey köyünü kardeş
Tepe köy sırtından yola çıkınca
Varırsın Ömerbey köyüne kardeş
Bilmiyorsan bile sanma ki çok güç
Kader çogumuzu bir bir ayırdı
Gelin eş dostlarım helalleşelim
Unutmadık amma bu güzel yurdu
Gelin tanıyanlar helalleşelim
Dert sıkıtınızı bir bir bilirim
Takvimde kalmadı bitti yapraklar
Yeni yılınız kutlu olsun dostlar
Coşkuyla dolacak cadde, sokaklar
Yeni yılınız kutlu olsun dostlar
Mutluluk getirsin şehire, köye
Her yüzü güzelden olmuyor güzel
Bazen de altından uyuz çıkıyor
Âlimdir dediğin bir sürü özel
Dolu sandığın boş havuz çıkıyor
Gününü sorarsın Ayı anlatır
Bir gün "VAPUR" da yaşadıgım bir olay
sonrasında yazdıgım bir ŞİİR
GÜZEL KIZ
Gurbetin yolları beni çok yordu
Bana da bir odan var mıdır hancı
Dertleri gönlümü sardı ha sardı
Gönül’ü teselli zor mudur hancı
Ocağın başında biraz otursam
Gözlerim, gözünden içer suyunu
Derya, deniz mi nehir mi gözlerin
Kalbimle oynarda bir aşk oyunu
Aşk mı, sevdamı mahir mi gözlerin
Bakışların bana sanki yasaklı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!