Aşk, gecenin içinde sevdiğini düşünüp susamak ve kalkıp su içmektir.
SEN üç harflisin BEN sende HİÇ liğim. BEN üç harfliyim SEN bende AŞK’sın SEVGİLİ
BEN’i bilmeden benliği, benliği bilmeden de AŞK’ı anlayamazsınız…
Ya Mevlana gibi oturduğun yerde bekleyeceksin Aşk’ı, yada Aşk’ın için yollara düşeceksin Şems gibi.
Aşk, kanatarak girer yüreğe.
Acıtarak, yakarak, tarumar ederek çıkar gider.
Gidişinde kocaman bir enkaz bırakır geride, en iyi ustanın bile onaramayacağı.
Onarsa bile, bir daha asla eskisinin yerini alamayacak
Hiç olmamalıydı belki de AŞK denilen şu ateşe sarılı nefes. Ne Adem düşerdi dünyaya ne de Havva varırdı doğum ile ölümün farkına…
Kuru bir teslimiyet içinde yol alırdı insan denen canlı. Ne cennetinden olurdu nede cehennemi yarattırırdı yaradana. Herşey aşk içindi, ilk ölüm bile aşk için oldu.
Tüm ölümler ve doğumlar aşk için olmakta.
Özüne döndüğünde bütün felsefelerin gereksiz olduğunu görürsün.
Orada tek BIR gerçek vardır,
AŞK…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!