Bir yanımı el ateşi sararken
Bir yanımı dost hançeri yararken
Kim var kim yok derde derman ararken
Böyle günde ben bayramı neyleyim
Bağ bahçemi börtü böcek burüdü
Ben birini canımdan çok severken
O içimde yokluğuyla var oldu
Ben kendime her gün onu överken
Çekip gitti başkasına yar oldu
Eremeden gönül tada
Ne bağ kaldı ne de ada
Kaderin ördüğü ağla
Başım belada belada
Deli gönül ne durursun tatsana
Tatmadığın başka acı kaldıysa
İşte canım yuvarlayıp katsana
Katmadığın başka acı kaldıysa
Nasıl olsa her şey haktır bu cana
Bende dertler kanatlıdır
Biri bile bin katlıdır
Kim demiş ki can tatlıdır
Onu birde bana sorun
Bana sorun bana sorun
Ne baykuşla, ne dikenle, ne gülle
Bari hayat bari beni sen üzme
Ne ocakla, ne dumanla, ne külle
Bari hayat beri beni sen üzme
Mademki ben sence beş para etmem
Davarını gütmem, derdine yetmem
Çok ta mühim değil, deyip kaybetmem
Aklından dışarı at beni beni
Yollarda yürürken gözyaşı döken
Feryatlar içinde bağrını söken
Her adım başında yerlere çöken
Birini görürsen beni hatırla
Günlerini saya saya
Figanını yaya yaya
Beni iyi dinle çocuk
Mademki geldin dünyaya
Nere baksam karşımda sen
Şiirimde marşım da sen
Erişilmez arşım da sen
Benim halim ne olacak
Kara yazım olmuş hızar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!