Sensizlik içimde hüsrana döndü
Yetiş imdadıma yetiş dardayım
Ne kadar dert varsa önüme kondu
Yetiş imdadıma yetiş dardayım
Tüm dünyamı per perişan edişin
İki büklüm yaptı beni gidişin
Ne işin var yad ellerde ne işin
Geriye dön al yanaklım geriye
Ne yapsam yüzüme bir hasret değer
Umutla yaşamak boş imiş meğer
Gördüm ki yanımda sen yoksan eyer
Dünyada yalınız kalsam ne yazar
Bekle diye bir kenara çakılmış
Yol taşıdır akşamları ömrümün
İsyan dolu ağıtlarla yakılmış
Gözyaşıdır akşamları ömrümün
Sayende kamp kurdum bir çöl düzüne
Her gün sola sola döndüm güzüne
Vedayı hürmetle o gül yüzüne
Bakmama bakıpta aldanmayasın
Çocuklar misali türlü vakama
Yollarımız çakışsa da bir yerde
Ne yüzüne baktım, ne de bakarım
O tek şifa sen olsan da bu derde
Ne suyuna aktım, ne de akarım
Bitmeyen yolculuktur
Benimkisi bitmeyen
Ona göre takıl bana takılacaksan
Ölmekte var ölememekte
Vedaların sağlam olsun
Dönmekte var dönememekte
Yıllardır boş yere sevmişim onu
Hesaba katmadan gittiği yönü
Başından belliymiş bu aşkın sonu
Beni ateşlere attı kitapsız
Yaşıyorsan aşkla yaşa
Dal üstünde solma gönü
Toprakta gül olmak varken
Ateşte kül olma gönül
Kapı kapı sürünsen de
Bir bilsen ne zordayım
Ayrıldık ayrılalı
Kül içinde kordayım
Ayrıldık ayrılalı
Ne bedenim ne canım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!