İnkâra ne hacet var ki inkâra
Değiştin bak işte sende değiştin
Ne kadar değişmem desende bana
Değiştin bak işte sende değiştin
Ben mi inanmadım sevdim dedin de
Ne lüzum var artık gelip sormaya
Ayrılalım diyen sen değil miydin
Çok mu meraklısın beni yormaya
Ayrılalım diyen sen değil miydin
Bir mektup yazmıştım sana bir zaman
Kime ne diyeyim ki
Sende yan çiziyorsan
Tespih danesi gibi
Sitemler diziyorsan
Sende git sende unut
Bir sen vardın terk edipte gitmeyen
Sende gittin, vay halime vay benim
Onca dertle bir gün sitem etmeyen
Sende gittin, vay halime vay benim
Hakkın iken defterine el kebir
Ceylan değil olsan elik
Alem dese bu delilik
Elden ele yüz gelinlik
Giysen seni unutamam
Hep benimle varsın sayıp
Unutmakla unutulmak bir mi ki
Gelmiş bana unutursun diyorsun
Bu sevdayla bu kalp bunu yer mi ki
Gelmiş bana unutursun diyorsun
Hangi çakmak tutuşur ki çakmadan
Haysiyetin balkonundan
Günden güne düşüyoruz
Zekâmızın temeline
Kötülüğü döşüyoruz
Zalimi duyup titreğen
Aklına geldikçe terk ediyorsun
Terk edip kenardan seyrediyorsun
Güneşsiz dünyada yaşanır mı ki
Utanmadan birde yaşa diyorsun
Zavallı gönlümden alıp coşkunu
Her hangi bir zamanın her hangi bir anında
Bir saniye aklımdan çıkabilseydin keşke
Bu derdi çekmektense canlı canlı bu derdi
Bütün umutlarımı yıkabilseydin keşke
Ben nasıl inandım ki senin gibi birine
İşkence verdikçe yokluğun gülüm
Seven yüreğime hükmetti zulüm
Dün alevken bugün bir avuç külüm
Utanmazsan gel de ocağıma bak
Harabeye döndü sensiz her yerim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!