Ne kadar uğraşsam değmiyor kayda
Nasıl arayım ki kusuru yayda
İçimde mehtabı olsa ne fayda
Gecem gece ama ay garip bugün
Sözler hicazına isterse tapsın
Kıyaslansam seninle
Ben hep garip çıkarım
Yine de bu halimle
Sanma senden bıkarım
Ayıp olur dert yansam
Yanağı şerbetlim dudağı ballım
Sana insan demek günahtır günah
Sen başka bir şeysin gerdanı allım
Sana insan demek ayıptır ayıp
Gözlerine dalan içinde kalır
O ki gidemedim ben bu meyilde
Mahkeme yapmadan assan da olur
Beni bundan böyle kimsen değil de
Bağrına taş diye bassan da olur
Sıfırlar içine katıp bindeki
Saklansa da sır kasada
Bir açık var her yasada
Dağlar duman olmasa da
Avcıda avlanır bir gün
Hani gönül sen çileğe
Ben yanarım kül ile
Sen oynarsın gül ile
Bir de gelmiş dil ile
Derdime dert katarsın
Duymuyorsun siye mi
Ne gezersin sağda, solda
Kalbim gülsün gelip dol da
Senin ile aynı yolda
Yürüyene aşk olsun
Bile bile kaf dağını
Neler vermedim ki neler bu aşka
Seni benden alan felek utansın
Ne yaptım ki boyun eğmekten başka
Seni benden alan felek utansın
Neyini seveyim ben böyle şansın
Kumpasın içimde bitmeyen rüya
Varlığın ufkumda yetmeyen hülya
Ben senin neyini seveyim dünya
Akşamın ızdırap sabahın hüsran
Yıllardır ararken çareyi derde
Hülyamdaki farklı hışım
Sensin benim yazım kışım
Bir an seni göremesem
Alev olur içim dışım
….Bahçemdeki güller ne ki
….Hele ne ki ellerdeki




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!