Ne ararsın günlüğümde gelipte
Bir kurumuş Gülden gayrı ne var ki
Artık neyi seveceksin bulupta
Aramızda külden gayrı ne var ki
Buralarda geceleri yel azar
İçindeki çile keder solsa da
Çevresine dost akraba dolsa da
Bir yerine bin bir tane olsa da
Can bedensiz neye yarar sevdiğim
Yüreğine türkü oldum neşeyle
Yokluğun ölümden daha beterdi
Sanma ki sadece yerlere serdi
Halbuki sen bana her zaman değil
Bir defa gelseydin o da yeterdi
Hizaya sokmadan hasret talimi
Neme artık neme tadı
Yere batsın sanı adı
Beni böyle o budadı
O ciğeri yanasıca
Yapma dedim yaptı gitti
Sevda denen aşikâr i alevde
İçini yaktıysan suç benim midir
Neme gerek, kimi seversen sev de
Ellere baktıysan suç benim midir
Sen imişsin gibi aşkın tabibi
Bıktım usandım diyorsan
Durma üzüle üzüle
Tutan mı var, istiyorsan
Var git süzüle süzüle
Bülbül sesini kısarken
Yokmuşum hesabı birden bitmenin
Zamanı geldi mi çekip gitmenin
Gereği kalmaz ki ümit etmenin
Bizdeki yolculuk bu kadar imiş
Artık benden yana kal sağlıcakla
Kim demiş ki bitmez süreç
Sen her neyi seçersen seç
Her şey bir gün biter er geç
Sür devrini sür bakayım
Karıştıkça gündüz gece
Gülüşü merhaba susuşu selam
Yakışı eyvallah bakışı kelam
Kaşları baş belam gözleri elam
Yanaktan yanağa sürdürür beni
Sevdaya dönüşmüş yolu yordam ı
Şu pavyonumvari nasıl dünya ki
Birbirine girmiş müşteri saki
El, ele deymeden terke tiryaki
Vermesem olmuyor versem olmuyor
Anlaşılır değil temizi, kiri




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!