Çiçek açsa yan bahçesi can yakar
Yola çıksa alimallah kan akar
Cemre bile baharına yan bakar
Yazı heder kışı keder ömrümün
Ne bir oktanbir fayda var ne yaydan
Yalnız ona inanırken, kanarken
Fark etmedim aşkı ile yanarken
Onun ile mümkün değil sanarken
Kördüğüme döndü ömrüm tel gibi
Hasret çöktü gözlerimin ferine
Yemine ne lüzum var, yalanım yok inan ki
Yokluğun hayatımda öyle kötü bir an ki
Birbirine karışmış yıldızları ömrümün
Gözlerim bulutlarla yarışıyorlar sanki
Seni sevdim diyerek madem girdin dünyama
Bu şekilde bu muhabbet bölünmez
İki kelam edelimde yine git
Bir dakika eylenmekle ölünmez
İki kelam edelimde yine git
Gitme diye yalvarırsam n olayım
Ne kadar duracaksın
Daha ne kadar öyle
Yeter artık çık durma
Çık artık o nadastan
Görmez misin boy boy açan
Çiçekleri rengarenk
Kurşuna dizişin beni nicedir
Sözlerin kurşundan farksız, yetmez mi
Sırtımdan vurduğun hançer de nedir
Gözlerin hançerden farksız, yetmez mi
Dağ olsam yerlebir olurdum çoktan
Uzanmaz mı el, alana
Uğrasa da can talana
Söylediği her yalana
İnandım yine olmadı
Fark etmiyor bezersen bez
Bu kaçıncı gecemin transit geçişidir
Yine sensiz, yine sensiz, yine sensiz, kitapsız
Gönlümün bu çileği kaçıncı seçişidir
Yine sensiz, yine sensiz, yine sensiz, kitapsız
Kokun sinmiştir diye bulaştırdığın derde
Seni hayal ederken
Bitti bitecek derken
Hem de bu kadar erken
Yine yollarda kaldım
Yazılmadan tek satır
Fark etmez olsa da ok
İstersen gözüme sok
Keyfime diyecek yok
Ağlamak mı, yok artık
Açılsa da aralar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!