Uzanmaz mı el, alana
Uğrasa da can talana
Söylediği her yalana
İnandım yine olmadı
Fark etmiyor bezersen bez
Bu kaçıncı gecemin transit geçişidir
Yine sensiz, yine sensiz, yine sensiz, kitapsız
Gönlümün bu çileği kaçıncı seçişidir
Yine sensiz, yine sensiz, yine sensiz, kitapsız
Kokun sinmiştir diye bulaştırdığın derde
Seni hayal ederken
Bitti bitecek derken
Hem de bu kadar erken
Yine yollarda kaldım
Yazılmadan tek satır
Fark etmez olsa da ok
İstersen gözüme sok
Keyfime diyecek yok
Ağlamak mı, yok artık
Açılsa da aralar
Yaktın yandırdın çıramı
Her gün çektirdin dramı
Sende sevginin gramı
Yok imiş meğer yok imiş
Var git kendini arif et
Duman dağlara çökmeden
Güneş yüzünü dökmeden
Şirret şafağı sökmeden
Yetiş imdada imdada
Kötü komşunun ayazı
Düşürdüler kumpasın
Ortasına bir anda
Hası oldum paspasın
Şu karanlık cihanda
Sardılar dört yanımı
Nedir çektirdiğin nedir bu cana
Nasıl güveneyim söyle ben sana
Seni müebbetlik suçlular gibi
Hafta da bir görmek yeter mi bana
Beni bin parçaya böldürmek için
Çalı gölgesinde ağlayan lale
Senin halin benden betermiş meğer
Farkında olsaydık, gökte ki hale
Sana da bana da yetermiş meğer
Emanet etmeden ele idanı
Bıktım yaşamaktan bıktım be dünya
Varlığın yokluktan betermiş meğer
Üç günlük ömrümde halbuki bana
Yârin bir gülüşü yetermiş meğer
Ne boyun uyuyor ne bana enin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!